تعداد بازدید: ۲۴۱۵
کد خبر: ۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ - 2020 01 February
همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب همزمان با مدارس سراسر کشور در شهرستان نی‌ریز نواخته شد.
بیتا فسایی، هورگان: مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب همزمان با چهل و یکمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در ساعت ۹:۳۳ روز ۱۲ بهمن‌ماه، با حضور آیت ا... فقیه امام جمعه شهرستان نی‌ریز و فرماندار و مسئولان در دبیرستان آیت الله کاشانی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش، دهه فجر را سرآغاز طلوع ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: « دهه فجر سرآغاز طلوع ارزش‌های اسلامی و رهایی ملت ایران از چنگ استکبار بود. کلمه فجر در قرآن بارها تکرار شده است و این خود نشانگر آن است که تا چه اندازه این ایام مهم است. »

فرماندار شهرستان نی‌ریز به بیان اهداف و ارزش های انقلاب پرداخت و تصریح کرد: « تکرار زنگ انقلاب حرکتی نمادین است برای اینکه به دنیا ثابت کنیم انقلاب ما زنده است و استمرار دارد. ما قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد به دنیا ثابت خواهیم کرد که همه ملت ایران و مخصوصا دانش آموزان ما در راستای اهداف انقلاب پابرجا هستند. »

یزدان پناه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نتیجه ایثار و خون شهدا است، گفت: « انقلاب ما وارث هزاران هزار خون شهیدو ایثارگری های جانبازان است و آخرین شهیدی که تقدیم  انقلاب کردیم شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود. شهادت حاج قاسم سلیمانی انقلاب دیگری بود.»

همچنین در حاشیه این مراسم دو باب کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت های مردمی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها