تعداد بازدید: ۱۰۹۶
کد خبر: ۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ - 2020 01 February
آیت‌ا... فقیه در جمع نماز گزاران جمعه:
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه انتخابات را حق‌الناس خواند و گفت همه باید تلاش کنند تا حق کسی ضایع نشود.
عابد نعمتی، هورگان: امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 11 بهمن اظهار داشت: «مقام معظم رهبری فرمودند این انتخابات حق‌الناس است. کسانی که دست‌اندرکار انتخابات هستند و همه دستگاه‌ها و سازمانها باید امین باشند و تلاش کنند حق کسی ضایع نشود. حقوق مردم باید رعایت شود. انتخابات شوخی نیست و هیچ کس حق ندارد خیانت یا اهانت کند؛ باید خواسته مردم محقق شود.»

آیت‌ا... فقیه با اشاره به سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران در سال 57 گفت: «امام بعد از ۱۴ سال غربت و تبعید به وطن بازگشت، در طول ۱۰ روز حکومت تشکیل داد و نظام شاهنشاهی را ساقط کرد. »

خطیب جمعه نی‌ریز روز فناوری فضایی را یادآور شد و گفت: «ایران در این جهت موفق بوده و هست. نیروهای دفاعی ما قدرتمند هستند و کار خودشان را انجام دادند. آمریکا خیال کرده بود مردم ایران از انقلابشان برگشته‌اند و دست به این کار مهلک زد و سردار سلیمانی را به شهادت رساند؛ اما تشییع جنازه باشکوه شهدا در عراق و ایران و همچنین جریان حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، سیلی‌های پی در پی به ترامپ بود.»

ایشان اضافه کرد: «حالا هم معامله قرن را شکل داده‌اند و در اسرائیل چندتا از حکام عرب بدبخت در کنارشان می‌نشینند و جشن می‌گیرند؛ به خیال این که از این طریق به جهان اسلام ضربه زده‌اند؛ ولی این کار آنها باعث قویتر شدن نیروهای مقاومت می‌شود.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها