تعداد بازدید: ۱۰۴۱
کد خبر: ۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ - 2020 20 January
امام جمعه نی‌ریز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان:
28 دی‌ماه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، شورای شهر و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
سمیه نظری، هورگان: در این جلسه که  به مناسبت هفته شورا برگزار شده بود امیر ولی‌زاده مدیر آموزش و پرورش، اولیاء دانش‌آموزان را یار و یاور آموزش و پرورش  خواند و گفت: همدلی و کسب مشورت از صاحب‌نظران و سایر نهادها باعث پیشرفت  می‌شود و اولیاء دانش‌آموزان حق دارند که در سرنوشت و آینده تحصیلی فرزندان  خود  دخیل باشند چرا که آنها همیشه و در همه شرایط یار و یاور ما  بوده‌اند.

فرماندار شهرستان بحث آموزش وپرورش را  از اولویت‌های هر جامعه  دانست و گفت:  تلاش اولیاء و خیرین در مشارکت و توسعه فضاهای آموزشی قابل تقدیر است و این نشان دهنده مشارکت وتوجه آنها به آموزش و پرورش است. 

حمید یزدان‌پناه همچنین خطاب به معلمان و مسئولان گفت اگر قرار است مشکلی حل شود به جای اینکه مدعی باشید با سازمان مرتبط همراه شوید.

آیت‌ا... فقیه امام جمعه شهرستان نی‌ریز گفت: با بهره‌گیری از توان سایر نهادها و اولیاء سعی کنیم در تقویت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان تلاش کنیم و در جهت حرفه‌آموزی به دانش‌آموزان توجه جدی داشته باشیم.

در پایان جلسه اعضای جدید شورا معرفی شدند.

در این جلسه اعضای شورای شهر با اهداء شاخه گل و تندیس از تمامی اعضای شورای آموزش وپرورش قدردانی و با تقدیم لوح سپاس از اعضای پیشین شورای آموزش و پرورش تجلیل کردند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها