تعداد بازدید: ۱۲۴۳
کد خبر: ۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ - 2020 15 January
توسط کمیته مدیریت دانش بیمارستان شهدای نی‌ریز:
کمیته مدیریت دانش بیمارستان شهدای نی‌ریز به دنبال برگزاری جلسه «بارش افکار» در این بیمارستان، از ارائه‌دهندگان پیشنهادات و ایده‌های برتر در سال جاری تجلیل کرد.
حسین قانع، هورگان: به گفته مدیر داخلی بیمارستان شهدای نی‌ریز، کمیته مدیریت دانش این بیمارستان جلسه «بارش افکار» را در پاییز سال جاری برگزار کرد. این جلسه مورد استقبال حدود40 نفر از پرستاران و کارکنان در بخشهای مختلف درمانی و اداری قرار گرفت. در این جلسه بیش از 70 ایده و راهکار مختلف از طرف افراد شرکت‌کننده ارائه و پیشنهاد شد. 

رضا کامرانی گفت: این ایده‌ها و پیشنهادات در ادامه توسط فاطمه کاربخش دبیر کمیته مدیریت دانش بیمارستان شهدای نی‌ریز جمع‌آوری و با همکاری تیمی از کارشناسان این بیمارستان، از جهت  قابلیتهای اجرایی مورد بازبینی و بررسی‌های کارشناسانه قرار گرفت. در نتیجه چندین ایده و راهکار که قابلیت اجرایی داشتند ثبت شد و به کارگروه مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی فارس اعلام و در سامانه اینترنتی و جامع این دانشگاه ثبت شد. 

در این ارتباط روز شنبه 21 دی ماه طی جلسه‌ای در دفتر سیدجواد پاکبازی رئیس بیمارستان شهدای نی‌ریز، از 3 ایده برتر جلسه « بارش افکار» قدردانی و تجلیل شد. 

لیلا لیان، طیبه فلاحتی، علی‌رضا سفری و زهرا فامیلی از پیشنهاد دهندگان راهکارهای برتر شناخته شده و هدایایی از طرف این کمیته دریافت کردند. 

مجتبی سرپوش همچنین به عنوان دانشکار برتر سال 1398 از سوی بیمارستان شهدای نی‌ریز انتخاب گردید.

ایده‌هایی مانند استفاده از فضای مسقف و پرت در بیمارستان شهدا جهت پارکینگ خودروها، جشنواره سفره‌های هفت سین بیمارستانی در تعامل بیماران و کارکنان و جامعه، کمک همه جانبه پرستاران و کارکنان در نظافت یک روزه بیمارستان شهدا از ایده‌های برتر و دارای قابلیت اجرایی شناخته شده و در بیمارستان شهدای نی‌ریز به اجرا گذاشته شد.

لازم به ذکر است که کمیته مدیریت دانش بیمارستان شهدای نی‌ریز با دبیری فاطمه کاربخش در کنار دیگر واحدها و بخشها از امتیاز آورندگان برای این بیمارستان جهت کسب نشان نقره‌ای سال 1397 خورشیدی بود. 

در ضمن کمیته مدیریت دانش بیمارستان شهدای نی‌ریز پیشنهادات و ایده‌های قابل اجرا برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و شهروندان در همه زمینه‌ها را می‌پذیرد و به پیشنهاد دهندگانی که ایده‌های نو و قابل اجرا داشته باشند، هدایایی نیز تقدیم خواهد کرد.

همچنین ادارات، نهادها و سازمانها در شهرستان می‌توانند با ایجاد کمیته مدیریت دانش، از دانش و تجربه افراد شاغل و غیر شاغل جهت ارائه خدمات بهینه و... به  شهروندان استفاده کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها