تعداد بازدید: ۱۱۳۳
کد خبر: ۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 2020 11 January
آیت‌ا... فقیه در جمع نماز گزاران جمعه:
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه از مردم خواست تا با اتحاد کاری کنند که شهرستان نی‌ریز عقبگرد نکند.
عابد نعمتی، هورگان: امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 20 دی،  همچنین دعا کرد: خدا کسانی که در این شهرستان به دنبال نفاق و دودستگی هستند، اگر قابل هدایتند هدایت، و اگر نیستند ریشه آنها را قطع کند.

خطیب جمعه نی‌ریز با بیان این که بعد از تشییع جنازه امام خمینی(ره)، تشییع جنازه شهید سردار سلیمانی پرشمارترین بوده، به ذکر خصوصیات این شهید بزرگوار پرداخت.

آیت‌ا... فقیه گفت: این مراسم کشور را تکان داد و به ملت ایران امید داد که انقلاب عزیز است.

ایشان افزود: «شهید سلیمانی با پوتین رئیس جمهور روسیه دو و نیم ساعت صحبت و او را متقاعد کرد که در مبارزه با دشمن همکاری کند. مردی بی ریا و مخلص و تابع ولایت بود که نشان ذوالفقار را از دست رهبر انقلاب گرفت و آرزوی شهادت داشت.»

عضو خبرگان رهبری در مورد علت به شهادت رساندن سردار سلیمانی در این برهه زمانی گفت: «جریانات اخیر در منطقه باعث شد که آمریکا فکر کند زمینه مساعد است. از طرفی ایران تحریم بود و فکر می‌کرد کسی جوابش را نمی‌دهد؛ اما خبر نداشت که مسلمانان جهان به جوش می‌آیند و لعنت و نفرین می‌کنند.»

آیت‌ا... فقیه گفت: «آمریکا 5 پایگاه در عراق دارد که با موشک فاتح و قیام دو پایگاه مهمش نابود شد. هدف کشتن عده‌ای نیست؛ مهم این است که بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرئت نکرده بود پایگاه‌های آمریکا را بزند. معلوم شد حرف‌هایشان دروغ است و حتی پایگاه‌های خودشان را نمی توانند نگه دارند؛ آن وقت می‌توانند عراق و عربستان را نگه دارند؟»

امام جمعه نی‌ریز در مورد دشمن عنوان داشت: «آمریکا و اسرائیل دشمن ذاتی ما هستند و با ایمان و غیرت ما مخالفند. آمریکا مثل سگی می‌ماند که اگر فرار کردیم، دنبالمان می‌دود؛ اما  اگر دست به سنگ بردیم، فرار می‌کند.»

 در بین دو نماز، گروه سرود ترنم ولایت سرودی در وصف سردار شهید قاسم سلیمانی خواندند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها