تعداد بازدید: ۱۱۴۰
کد خبر: ۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 2020 07 January
دو خانواده نی ریزی برای ترویج ازدواج آسان در ایام میلاد حضرت زینب(س) عقد خود را در مسجد قمر بنی‌هاشم نی‌ریز برگزار کردند.
هادی صمیمی‌پور، نی‌ریزان فارس: خانواده‌های شبانی و میزانی برای ترویج ازدواج آسان در ایام میلاد حضرت زینب(س) عقد خود را در مسجد قمر بنی‌هاشم نی‌ریز با اجرای مولودی خوانی و برنامه‌های ویژه برگزار کردند.

به گفته این زوج جوان ازدواج آسان و پرهیز از تجمل‌گرایی یکی از اهداف ما برای این کار بود. ما تصمیم گرفتیم برای ترویج و دعوت جوانان مراسم عقد را در مسجد برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام شفیعی عاقد و امام جماعت این مسجد، با اشاره به این موضوع که نظیر چنین برنامه‌ای را در نی‌ریز تاکنون نداشته‌ایم گفت: مسجد برای همه و برای همه امور زندگی است و باید جوانان بدانند که مسجد می‌تواند محل شادی و ازدواج که بهترین خاطره زندگی است، باشد.

وی افزود :کاربرد مساجد صرفاً مکانی برای نماز گزاردن و انجام برنامه‌های عبادی نیست، بلکه مساجد مراکزی فعال و پویا، برای انجام  فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی  و... است.

به گفته روابط عمومی این مجموعه فرهنگی ، کمیته ازدواج آسان مسجد قمر بنی هاشم نی‌ریز  با عنوان «شوق زندگی» به تازگی تأسیس شده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها