تعداد بازدید: ۸۶۶
کد خبر: ۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ - 2020 05 January

تعزیرات حکومتی
سؤالیه:
در این اوضاع خراب اندر خراب بازار میوه که هر کس هر قیمتی دوست داشت می‌فروشد، به کجا باید مراجعه کرد؟ آیا از تعزیرات کسی پاسخگو هست؟


جوابیه قُل‌مراد:
خب این که سؤال ندارد عزیز دل برادر. شما لازم است مراجعه کنید به جایی که ارزان‌تر می‌فروشند. بهتر است در این اوضاع و احوال آدم بگردد ٤ تا مغازه‌دار باوجدان پیدا کند که فشار مالی کمتری به گُرده‌هایش بیاید.


وگرنه هر روز که می‌رویم بازار برای خرید، پشت‌بندش باید عریضه بنویسیم و از این مغازه و آن مغازه شکایت کنیم. یکی دو تا که نیست جانم.

شهرداری نی‌ریز
سؤالیه:
سرعتکاه‌های خراب شهر به جلوبندی ماشینها آسیب می‌رساند. لطفاً پیگیری کنید. 


جوابیه قُل‌مراد:
والله ما یک پراید داریم که از دست این سرعتکاه‌ها و فاضلاب کارش از جلوبندی گذشته اخیراً عقب‌بندی آن هم پیاده شده. اگر عقب‌بند خوب سراغ دارید نشانی آن را مرحمت بفرمایید.


سؤالیه:
از بلندگوی میدان ١٥ خرداد، ‌ در طول روز موسیقی پخش کنید. این برای روحیه مردم خوب است.


جوابیه قُل‌مراد:
چه ملغمه‌ای می‌شود صدای بوق ماشین و اگزوز موتور و نوای شجریان.


اگر هم بخواهیم آنجا چیزی پخش کنیم به نظرم ساسی‌مانکن باشد بهتر است. البته با رعایت جوانب عرفیه.

توزیع برق
سؤالیه:
از اداره برق بپرسید خانه‌هایی که قبض برق برایشان نیامده، باید چه کنند؟ شماره را هم پیامک کرده‌ایم.


جوابیه قُل‌مراد:
از قدیم گفته‌اند «دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد». شما نگران نباشید جانم. این ادارات خدماتی، اگر شده دستگاه کارتخوان می‌آورند دم در خانه پولشان را می‌گیرند می‌روند. ولی شما احتیاطاً هر ماه مقداری پول کنار بگذارید که یکهو قبض نجومی نیاورند شما زبانم‌لال  شوکه بشوید.

منابع طبیعی - منابع آب
سؤالیه:
لطفاً در منطقه سنگ سه‌پاره که در زمان بارندگی مثل منطقه چشمه‌عاشق آب خوبی دارد و بالادست چاه‌های آب شرب است، سدسازی کنید.


جوابیه:
عاغا جان! شما را به خدا اسم سد نیاورید که هر چه می‌کشیم از دست همین سدها است.چرا تا یک آبی از یک جایی رد می‌شود می‌گوییم سد بزنیم؟ همین بختگان ما به خاطر سد از بین رفت. بگذارید نظام کائنات همینطور که بوده بماند.

راه و شهرسازی
سؤالیه: 
لطفاً پیگیری کنید چرا ثبت‌نام در طرح ملی مسکن امکان‌پذیر نیست و سایت خیلی زود بسته شد؟


٢٠ سال است ازدواج کرده‌ام واجاره‌نشین هستم. پس کی باید ما بیچاره‌ها خانه‌دارشویم؟


جوابیه:
در این مملکت باید از بیچارگی به در آیید تا خانه‌دار شوید جانم. وگرنه کسی برای بیچاره‌ها به فکر چاره نیست. این هم که سایت خیلی زود بسته شد نشانه این است که بیچاره زیاد داریم.

فرمانداری
سؤالیه:
لطفاً به مدیران بخصوص مدیر بوووووق تذکر دهید اگر کارمندی اعتیاد دارد، این درست نیست که بر علیه وی شعار در مورد اعتیاد چاپ کنند و روی درِ اتاق آن کارمند بچسبانند و او را جلوی دیگر همکاران شرمنده کنند. 


یا اگر این مدیر به کارکنان اعتماد ندارد، لازم نیست که حدیثی در مورد اعتماد چاپ کند و به درِ اتاق کارکنان بزند. اگر می‌توانید تذکر دهید؛ در غیر این صورت، تمام مدارک موجود را به استانداری تحویل خواهیم داد.


جوابیه قُل‌مراد:
پیشنهاد می‌کنم شما هم شعارهایی در مورد اصول مدیریت اسلامی پشت در اتاقش بچسبانید تا حالش جا بیاید و بفهمد یک من ماست بز چقدر کره حیوانی فرد اعلا دارد. کره حیوانی این روزها خیلی قیمت دارد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها