تعداد بازدید: ۱۳۹۱
کد خبر: ۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 2020 01 January
به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) چندین طرح اشتغالزا در نی‌ریز که توسط حجت‌الاسلام سیدمهدی فال‌اسیری و همکارانش طرح‌ریزی و اجرا شده بود افتتاح و تعدادی هم کلنگ‌زنی شد.
به گزارش هورگان: در آغاز اولین کارخانه نان کامل در نی‌ریز با برند «نایزی‌نان»که تولید نان محلی نی‌ریز را بر عهده دارد در شهرک صنعتی ده‌فاضل افتتاح شد.

کلنگ‌زنی کارخانه گلاب، عرقیات، و اسانس از گیاهان دارویی در شهرک صنعتی ده‌فاضل از دیگر برنامه‌های این روز بود.

همچنین بنا بر گفته مسئولان اجرایی، بهره‌برداری از اقامتگاه بوم‌گردی «اجاق» در شهر مشکان، بهره‌برداری از مجتمع تحقیقاتی کشاورزی در روستای دهچاه، افتتاح مرکز پرورش ماهی و گلخانه در مشکان و همچنین کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در شهر نی‌ریز از دیگر برنامه‌های امروز اعلام شد.

حجت‌الاسلام فال‌اسیری در این جلسه با اعلام اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از همه این طرح‌ها 1500 شغل مستقیم و 5 هزار شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد شد به بیان عملکرد مجموعه‌ای که با هدایت او در این مشاغل فعالند، پرداخت.

همچنین فرماندار نی‌ریز در این جلسه با تأکید بر حمایت همه جانبه از کارآفرینان اعلام کرد: ای کاش از روز نخست بیشتر به طرح‌های اشتغال‌زایی این چنینی اهمیت داده می‌شد، متأسفانه صنایع بزرگی مثل فولاد علیرغم تأکیدات فراوان حاضر نیستند از نیروهای بومی به صورت کامل استفاده کنند که این مسئله مورد انتقاد بنده می‌باشد.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها