تعداد بازدید: ۱۱۳۸
کد خبر: ۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ - 2020 01 January
در جلسه شورای ترافیک شهرستان نی‌ریز شهرداری متعهد شد تا پارکینگ خودروهای سنگین را در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کند و پس از آن پلیس راه و راهور موظف خواهند شد تا با خودروهایی که در شهر تردد می‌کنند برخورد نمایند.
به گزارش هورگان: این جلسه در روز سه‌شنبه 10 دیماه در محل فرمانداری نی‌ریز تشکیل شد و مهمترین محورهای گفتگو بدین شرح می‌باشد:

شهردار نی‌ریز: پیشرفت فیزیکی پارکینگ خودروهای سنگین ۹۵ درصد است.

میرزایی معاون فرمانداری نی‌ریز: به محض اینکه شما این پارکینگ را تمام کنید ما در شورای ترافیک مصوب می‌کنیم تا جلوی ورود خودروهای سنگین به شهر گرفته شود.

سرگرد برزگر رئیس پلیس راهور نی‌ریز: استعلام‌های لازم را برای یک فرد بومی جهت واگذاری پلاک انجام شده و منتظر کدی هستیم تا به وی اعطاء گردد.

اگر خانواده‌ها اقدام به ثبت‌نام در سامانه سهند نکنند تاکسی‌های سرویس مدارس نمی‌توانند از سهمیه سوخت مازاد استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز: پیشنهاد ما این است تا تمام سرویس‌های مدارس زیر نظر یک شرکت کار خود را انجام دهند تا در این ارتباط بتوانیم نظارت‌های بیشتری کنیم.

کچویی رئیس اورژانس نی‌ریز: رتبه نخست مرگ و میرهای زیر ۴۰ سال به تصادفات ترافیکی بر می‌گردد.

گردنه لای‌رز یک پایگاه اورژانس جاده‌ای مصوب دارد  و قرار است با همکاری شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که در این مسیر حضور دارند این پایگاه را راه‌اندازی شود.

میرزایی معاون عمرانی فرمانداری: در دیداری که فرماندار و بنده با مدیر کل راهداری استان داشتیم ایشان وعده داد تا کار روکش آسفالت بلوار امام رضا را در اولویت پیمانکار قرار دهد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها