تعداد بازدید: ۲۷۰۴
کد خبر: ۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ - 2019 31 December
مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز برگزار شد.
روابط عمومی بنیاد شهید: پیش ازظهر امروزسه شنبه دهم دیماه مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز با حضور حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریز ، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و تعدادی از مسئولین ستادی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار گردید. 

یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریز در اين نشست، از نقش و خدمات ارزنده و خداپسندانه این نهاد مقدس درخدمت رسانی به خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران جامعه تجلیل و اظهارداشت: فرصت خدمت‌رسانی به این بزرگواران، نعمتی ارزشمند و الهی است که باید از طریق تلاش ، پشتکار و خدمت شبانه‌روزی به آن‌ها، شکرگزار این نعمت بود .

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های چندین ساله " حمید دمیری" رئيس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران نی ریز تقدیر و طی حکمی ازسوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس " سید رضاقطبی" به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نی ریز معرفی گردید.

گفتنی است حمید دمیری بعنوان رئیس اداره تامین مسکن و امور گلزارهای اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس منصوب شد.

سپس مدیرکل بنیاد شهید دیداری صمیمانه با ایثارگران شاغل در فرمانداری نی‌ریز داشت و  در نشستی با  7 نفر از جانبازان  هفتاد درصد با آنها به گفتگو پرداخت.

سرکشی از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و دیدار با کارکنان و خادمین شهدا در بنیاد شهید نی ریز بخش دیگری از برنامه این سفر بود.





غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
حامد حق جو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
پیشنهاد می‌گردد تصویر کودکی برای گلزار شهدا یا خروجی بنیاد شهید با نور پردازی زیبا گردد.موفق باشید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها