تعداد بازدید: ۱۲۶۲
کد خبر: ۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ - 2019 31 December
در بازدید مدیرعامل شرکت گاز فارس از طرح های گازرسانی شرق استان ، بر تسریع در تکمیل این طرح ها تاکید شد.
به گزارش هورگان، مدیرعامل شرکت گاز فارس در سفر یک روزه به شرق استان، از طرح های گازرسانی به شهرستان های نی ریز و بختگان بازديد و از نزديک در جريان آخرين وضعيت و روند اجرایي طرح ها قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور اعضای هیات مدیره و تعدادی از کارشناسان  شرکت گاز استان صورت گرفت، گازرسانی به واحدهای تولیدی و روستاهای این دو شهرستان بررسی و در خصوص رفع موانع اجرای این طرح ها دستورات و مجوزهای لازم صادر شد .

حسینی همچنین در بازدید از مسیر گازرسانی مجموعه روستاهای محور قطرویه نی ریز  وتعدادی از واحدهای تولیدی در دست گاز رسانی شرق استان، بر ضرورت توسعه زیرساخت های گازرسانی محور مشکان-هرات، با هدف تقویت فشار گاز منطقه به منظورگاز رسانی به مجموعه روستاهای محور تنگ حنا شهرستان بختگان و همچنین  افزایش پایداری انتقال گاز در جهت توسعه صنایع عظیم شرق استان تاکید کرد و گفت: در این بازدید روند رو به رشدی در اجرای طرح های گازرسانی به روستاهای شرق فارس و صنایع شاهد بودیم و امیدواریم با حل مشکلات موجود بتوانیم نسبت به اتمام و اجرای پروژه ها بر اساس برنامه زمانبندی اقدام کنیم .

مدیر عامل شرکت گاز فارس در ادامه با بیان اینکه در استان فارس هر 18 ساعت، یک واحد صنعتی به شبکه گاز طبیعی متصل می شود گفت: اين امر جز با همدلي و تلاش هاي شبانه روزي کارکنان شرکت گاز استان ميسر نمي شود . 300 کیلومتر شبکه گاز رسانی با اعتبار حدود صد میلیارد تومان در شهرستان های نی ریز و بختگان در دست اجرا  می باشد که با اتمام این پروژه ها بیش از سه هزار خانوار روستایی و50 واحد تولیدی و صنعتی  تحت پوشش گاز رسانی قرار خواهند گرفت .

محمد جواد خصوصی ، رئیس اداره گاز شهرستان نی ریز نیز با اشاره به اهمیت توسعه گازرسانی به شهرستان های نی ریز و بختگان، به عنوان یکی از مهمترین قطب های صنعتی جنوب کشور و نقطه تلاقی استانهای فارس، کرمان، یزدو  هرمزگان گفت : تاکنون 100 درصد جمعیت شهری ، 60 درصد جمعیت روستایی و 65 درصد صنایع مستقر در شهرستان های نی ریز و بختگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که با تکمیل این طرح ها ، ضریب گازرسانی به روستاها ،صنایع و واحدهای تولیدی به بیش از 80 درصد می رسد .



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها