تعداد بازدید: ۱۱۱۹
کد خبر: ۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ - 2019 28 December
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه گفت که دوران توپ، تانک و مسلسل گذشته و باید در زمینه علم و دانش و فرهنگ پیشرفت داشت.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:
آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه 6 دی گفت: «با اتحاد و انسجام در مسئله انتخابات وارد شوید. انتخابات ما با دنیای غرب فرق می‌کند؛ چون ما واقعاً آزادیم. انتخابات یعنی احقاق حق و اراده مردمی که حقوق از دست رفته خودشان را می‌خواهند.»

عضو خبرگان رهبری افزود: «فرد صالحی را به عنوان وکیل انتخاب کنید تا در مجلس شورای اسلامی از حقوق شما دفاع کند. نماینده‌ای را بفرستید که واقعاً به درد شما بخورد و کشور را نجات دهد، با فساد مبارزه کند و دست مفسدین قطع شود.»

ایشان با تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: «باید پرستارانی را که در بیمارستانها پرستاری می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشویق کرد. آنها واقعاً کار می‌کنند و با آن عاطفه‌ای که این زنها دارند، به داد بیماران می‌رسند.»

خطیب جمعه نی‌ریز با اشاره به سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی عنوان داشت: «با این که ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد، باز هم افرادی را داریم که بی‌سوادند. وظیفه دولت است که در ترویج علم بکوشد و کلیه افراد اهل علم و دانش باشند. باید بیسوادها را با سواد و مردم را با علم و دانش آشنا کرد. دوران توپ، تانک و مسلسل گذشته و باید در زمینه علم و دانش و فرهنگ پیشرفت داشت. دولت اسلامی موظف است کارآفرین باشد و تولید را رونق دهد. در داخل کشور منسجم شوید و از دانشمندان استفاده و تولید علم کنید تا تکیه‌گاه ما نفت نباشد.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها