تعداد بازدید: ۱۲۸۸۵
کد خبر: ۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ - 2019 25 December
نوبت دهی در کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای نی ریز از ابتدای دیماه سال جاری به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز انجام می گیرد.
حسین قانع، هورگان: بنا بر اعلام مدیر داخلی بیمارستان شهدای نی ریز از روز شنبه 30 آذرماه، نوبت دهی به بیماران جهت ویزیت توسط متخصصان علاوه بر نوبت دهی  حضوری به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تلفنی نیز صورت می گیرد. 

 رضا کامرانی درباره این نوبت دهی ها گفت: بیماران و افرادی که از روستاها  و شهرهای دور و نزدیک هستند می توانند برای نوبت گرفتن جهت متخصصان در کلینیک این بیمارستان می توانند  از 3 روش غیر حضوری نیز  استفاده کنند.

 1- تلفن گویای 32930742-071

2- سایت اینترنتی : http://nobat.sums.ac.ir/tcs

3-  اپلیکیشن «  پذیرش 24 » ( شهروندان  این نرم افزار را می توانند از سایت بازار دانلود کنند).

در این 3 روش بیماران  می توانند بدون  حضور و با استفاده از تلفن گویا  و سایت اینترنتی و اپلیکیشن « پذیرش 24» نوبت گرفته و یا نوبت خود را  جابجا و یا حذف کنند. در این روش بیماران در صورتیکه نتوانند به هر دلیل در کلینیک حاضر شوندحتماً جابجایی نوبت و یا حذف نوبت را انجام داده تا جا برای بیماری که در انتظار و نیازمند نوبت گیری  پزشک متخصص  است  باز  شود.

مدیر داخلی بیمارستان شهدا  درباره متخصصان حاضر در کلینیک تخصصی  افزود:اکنون نوبت دهی متخصصان ارتوپدی، کودکان، پوست و مو، جراحی عمومی ، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، روان پزشکی، زنان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی  و مغز و اعصاب از طریق نوبت دهی غیر حضوری انجام می شود  و به زودی  متخصصان تغذیه، فیزیوتراپی و سونوگرافی  نیز به این سامانه اضافه خواهند شد.

 شهروندان در صورت داشتن مشکل دراستفاده از این نرم افزارها می توانند به مدیر داخلی بیمارستان و یا بخش « آی تی» بیمارستان شهدا مراجعه کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی مخلص
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
0
سلام خسته نباشید چشم پزشکی نوبت میخواستم متشکرم
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها