تعداد بازدید: ۱۹۰۰
کد خبر: ۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ - 2019 12 December
دکتر‌هادی متقی پیشه فوق تخصص خون و سرطان کودکان که به مدت یک و نیم ماه در کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای نی‌ریز بیماران را ویزیت کرد، به دلیل ارتقاء به مقام استادی دانشگاه علوم پزشکی فارس و انتقال به محل خدمت جدید خود، فعلاً نوبت‌های داده شده در‌ این مرکز را لغو کرد.
به گفته مدیر داخلی بیمارستان شهدای نی‌ریز، دکتر‌هادی متقی پیشه فوق تخصص خون و سرطان کودکان در اقدامی‌نیکوکارانه و در همکاری با بیمارستان شهدای نی‌ریز، مدت 5/1 ماه را در کلینیک تخصصی‌این بیمارستان به مداوای بیماران پرداخت.

رضا کامرانی با تشکر از اقدام خداپسندانه‌ این پزشک و تعهد او به همشهریانش گفت:‌این فوق تخصص از فاصله زمانی به وجود آمده قبل از آغاز تعهدش به دانشگاه علوم پزشکی فارس استفاده کرده و به مداوای بیماران در نی‌ریز پرداخت. اما از 16 آذر و با انتقال‌ایشان به محل جدید خدمت خود، نوبت‌هایی که توسط کلینیک تخصصی به بیماران در‌این مرکز داده شده، از 16 آذر تا آخر‌این ماه لغو می‌باشد.

دکتر‌ هادی متقی‌پیشه که رتبه نخست کشور در آزمون برد فوق تخصصی خون و سرطان کودکان در سال جاری را به خود اختصاص داده، اکنون به افتخار استادی دانشگاه علوم پزشکی فارس نائل آمده و یک سال در شهرستان فسا به خدمت خواهد پرداخت. 

اما ‌این پزشک و استاد دانشگاه گفت: با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی خواهد کرد تا در صورت امکان، حداقل هفته‌ای یک روز را در کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا به مداوای بیماران بپردازد.

در صورت امکان حضور‌این فوق تخصص در نی‌ریز، مراتب از طریق سایت و یا هفته نامه نی‌ریزان فارس اطلاع رسانی خواهد شد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها