تعداد بازدید: ۱۳۹۳
کد خبر: ۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 2019 11 December
در دیدار نماینده مجلس با وزیر راه و شهرسازی تصویب شد:
فعال‌سازی گردنه نقاره‌خانه و تکمیل زیرساخت‌های راه‌های روستایی از جمله مواردی بود که وزیر راه و شهرسازی به معاونان خود تأکید کرد.
دکتر مسعودی ۱۹ آذر با حضور در دفتر محمد اسلامی گفت: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۳ از محل سازمان راهداری اعتباری جهت احداث گرده نقاره‌خانه به اداره کل راه و شهرسازی فارس ابلاغ شده این اداره کل عملیات اجرایی محور فوق را در قالب قرارداد احداث باند دوم محور نی‌ریز- سیرجان به شرکت سیویل تونل ابلاغ کرد که در همان سال و در سال بعد بخشی از مسیر عملیات اجرایی شامل خاکبرداری، احداث ابنیه و ۲ کیلومتر آسفالت انجام شد ولی در سال‌های بعد به دلیل محدودیت و نداشتن ردیف اعتباری پروژه متوقف گردید.

نماینده نی‌ریز، استهبان و بختگان افزود: لازم به ذکر است جهت شروع مجدد پروژه علاوه بر اختصاص ردیف اعتباری نیاز به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان می‌باشد و شرکت سیویل تونل نیز در پروژه احداث بزرگراه نی‌ریز- قطرویه که یکی از اولویت‌های مهم استان به شمار می‌رود بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان مطالبه دارد.

در این رابطه وزیر دستور داد تا نسبت به انجام بهسازی همچنین آسفالت از مسیر نی‌ریز که حدود چهار کیلومتر است در برنامه قرار گیرد و عملیاتی شود.
همچنین در گردنه هم حداقل ایمن سازی و بهسازی انجام شود و گزارش به صورت هفتگی ارائه گردد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها