تعداد بازدید: ۱۲۴۰
کد خبر: ۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ - 2019 08 December
در آستانه روز دانشجو، یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریز و هیئت همراه با اساتید و دانشجویان دانشکده فنی حرفه ای دختران فضل و دانشگاه پیام نور نی ریز دیدارو گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز ؛ مقارن با شانزدهم آذر ماه ، روز دانشجو حمید یزدان پناه فرماندارضمن حضور دربین دانشجویان و تسلیت ایام وفات حضرت معصومه (ص )تبریک روز دانشجو و تبین تاریخچه این روز با اشاره به اینکه بحث مبارزه با ظلم وستم ستیزی در تاریخ کشور ما پیشینه هفتاد ساله داردگفت : 66 سال پیش در چنین روزی جمعی از دانشجویان به سفرنیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا اعتراض می کنند که رژیم ستم شاهی برای سرکوب اعتراضات، سه نفر ازدانشجویان عزیز مارا به شهادت می رسانند.

وی ادامه داد: نهال این انقلاب درآن زمان یعنی 16آذرسال 32کاشته شد و این مبارزات استمرار پیدا کرد تا درسال 57 انقلاب ما پیروز شد و تکرار این آگاهی و بصیرت را در 13 آبان 58 شاهدیم که دانشجویان ،با تصخیرسفارتخانه دولت امریکا به جهانیان ثابت کردند مقر مذکور یک جاسوسخانه است تا مرکز روابط دیپلماتیک.
  
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دانشجو کسی نیست که در یک مقطع زمانی بیاید و در یک فضای آموزشی علم آموزی بکند در کنار تحصیل توقع است که ما شیوه های مختلف زندگی اعم از اجتماعی  و فردی را تجربه کنیم و اجتماع خودمان را درک کنیم و ببینیم که در آن چه اتفاقاتی می افتد .

یزدان پناه با طرح این سئوال که در این مقطع زمانی تکلیف چیست ؟خطاب به دانشجویان گفت : قطعا بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه نموده اید ، این بیانیه چراغ راهی است که رهبر معظم انقلاب آن را برای مسئولین نظام و همه ملت شریف ایران تبین، بخصوص برای جوانان و ایشان به فرازهایی از نوشتار گام دوم انقلاب خطاب به نسل جوان و دانشجویان اشاره نموده اند.

گفتنی است درادامه این نشست فرماندار نی ریز ضمن استماع مسائل و مشکلات دانشجویان ، پاسخگوی سوالات آنها در حوزه های مختلف بود که در خصوص رفع  کمبودها و نیازهای آنان در زمینه مشکلات خوابگاهی و سرویس ایاب و ذهاب و امنیت مسیر تردد ایشان قول مساعد دادند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها