تعداد بازدید: ۵۲۷۶
کد خبر: ۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 2019 06 December
دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش برای تکمیل کادر افسری در رده‌های مختلف نیرو جذب می‌کند.
به گزارش آنا، دانشگاه‌های افسری ارتش برای تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان‌های تابعه خود از بین جوانان پسر مومن، متعهد، و علاقه‌مند به حرفه نظامی‌گری و رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایت‌مداری، سلحشوری، از جان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی باشند، هم‌رزم می پذیرد.

بنا بر اعلام هیئت مرکزی گزینش آجا علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی می توانند با مراجعه به وبگاه اطلاع رسانی هیئت مرکزی گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinsh.aja.ir و روزنامه های کثیرالانتشار با شرایط تحصیل در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی، دانشگاه خاتم الانبیا(ص) پدافند هوایی، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نیروی دریایی و دانشگاه علوم و فنون فارابی آشنا شده و نسبت به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

ثبت نام از علاقه مندان شرکت در این آزمون از ۲ آذر سال جاری از طریق وبگاه فوق الذکر آغاز شده و تا ۱۵ دی ۹۸ ادامه دارد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت آجا به نشانی www.aja.ir از مورخه ۸ تا ۱۰ بهمن ۹۸ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند. آزمون کتبی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها