تعداد بازدید: ۱۱۴۲
کد خبر: ۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ - 2019 06 December
نیکوکاران شهرستان نی ریز طی مدت مشابه سال گذشته بیش از چهارصد و هفتاد میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند که این رقم ۵۳ درصد افزایش داشته است.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز، درویش زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد ۵۳درصدی صدقات نی ریز توسط خیرین بزرگوار خبر داد و گفت: مجموع کمک‌های مردمی در بخش صدقات برای رفع ۷ نیاز اساسی محرومان هزینه می گردد.

درویش زاده بابیان اینکه مردم نیکوکار نی ریز در هشت ماهه سال ۱۳۹۸، چهارصد و هفتاد میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند، اظهار نمود : نیکوکاران این شهرستان طی مدت مشابه سال گذشته بیش از چهارصد و هفتاد میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک نمودند که این رقم ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و افزود: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آن‌ها هزینه می‌شود.

درویش زاده با تأکید بر اینکه بر اساس نیات نیکوکاران صدقات هر محل در همان محل هزینه می‌شود و به‌هیچ ‌عنوان به شهر دیگری انتقال داده نمی‌شود، بیان داشت  صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌هایی مانند کمک به تأمین مسکن نیازمندان، ازدواج، معیشت، درمان، اشتغال و امور فرهنگی و تسهیلات قرض الحسنه  هزینه می‌ گردد .

وی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۳هزار صندوق صدقات در سطح شهرستان نی ریز وجود دارد، به شیوه‌های نوین پرداخت کمک مردمی به نیازمندان اشاره نمود و گفت: در این شیوه هم‌ وطنان می‌توانند با شماره‌گیر#۰۷۱۲۸۸۸۷۷کمک‌های خود را برای نیازمندان  شهرستان نی ریز ارسال نمایند .

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها