تعداد بازدید: ۱۴۳۲
کد خبر: ۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 2019 26 November
همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و گرامیداشت هفته کتاب ، کتابخوانی و روز کتابدار،رئیس، پرسنل و کتابداران اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با حمید یزدان پناه فرماندار نی ریزدیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، در این دیدار صمیمانه یزدان پناه فرماندار نی ریز ضمن گرامیداشت هفته کتاب ، با اشاره به نقش کتابداران در تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه کتاب ، کتابخانه ها را یکی از مراکز مهم فرهنگی دانست و گفت: کتابخانه مرکزایجاد انگیزه است و جوانان تحصیل کرده و یا در حال تحصیل برای سپری کردن اوقات فراغت، مطالعه خارج از درس و بهره‌گیری آموزشی از منابع و کتابهای موجود به آن مراجعه می‌کنند و این فرصت بسیار مهم و مغتنم است.

وی فضای مجازی را یکی از دلایل کاهش استقبال از کتابخانه‌ها ذکر کرد و افزود: امروزه افراد با جستجو در اینترنت و فضای مجازی برای پرسش های خود پاسخی خواهند یافت اما در کشوری با سابقه غنی از فرهنگ و تمدن ووجود دانشمندان و نخبگانی بسیارزیاد در عرصه های مختلف، این استقبال باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها رو به افزایش برود.

در ادامه این دیدار یاربی رئیس اداره کتابخانه های عمومی نی ریز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان در خصوص پیگیری ساخت کتابخانه عمومی شهر قطرویه ، به اهم برنامه های اجرائی هفته کتاب اشاره کرد و بیان داشت: امسال در هفته کتاب در کلیه کتابخانه های عمومی برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

فرماندار نی ریز نیز در پایان از زحمات و تلاش‌های مجموعه پرسنل اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برای بهبود ارتباط مردم با کتاب و افزایش سهم کتاب در زندگی مردم قدردانی کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها