تعداد بازدید: ۱۵۲۱
کد خبر: ۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 2019 21 November
آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور در نی‌ریز در دو نوبت صبح و عصر پنج‌شنبه 30 آبان برگزار شد.
هفتمین آزمون استخدامی کشوری شهرستانهای نی‌ریز و استهبان در دو حوزه و در دانشگاه پیام‌نور نی‌ریز با 1290 نفر شرکت‌کننده زن و مرد برگزار شد.

بنا بر اعلام رئیس دانشگاه پیام نور نی‌ریز، این دانشگاه یکی از مجریان برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور بوده و دانشگاه پیام نور نی‌ریز آن را روز پنجشنبه 30 ام آذرماه در 2 نوبت صبح و عصر و در حوزه‌های اصلی دانشگاه پیام‌نور و فرعی دبیرستان فاطمیه برای شهرستانهای استهبان و نی‌ریز در نی‌ریز برگزار کرد. 

شهباز صداقت گفت: در این راستا دانشگاه پیام نور از همکاری دیگر دستگاه‌های اداری نیز برای هر چه بهتر برگزار کردن این آزمون مهم استفاده کرد و از تمامی امکانات استاندارد علمی و دانشگاهی بهره برد. از این تعداد شرکت‌کنندگان، 330 نفر مرد فقط در نوبت صبح و در دبیرستان فاطمیه و 727 نفر زن و 229 مرد در2 نوبت صبح و عصر در دانشگاه پیام نور امتحان آزمون استخدامی را به انجام رساندند.

این آزمون صبح یکم آذرماه سال جاری و همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 تا 12:20 در نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت 15 تا 18:20 و با دو آزمون عمومی 115 دقیقه‌ای و اختصاصی 80 دقیقه‌ای برگزار گردید. آموزگاری ابتدایی، دبیری آموزش و پرورش، پرستاری، مامایی و... و از جمله رشته‌های مورد نیاز برای استخدام در ادارات و سازمانهای مختلف کشور بودند. 

مسئولیت آزمون در حوزه فرعی مدرسه فاطمیه را امیر ولی‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بر عهده داشت.

 لازم به ذکر است که 2 آزمون دهنده ویژه نابینا و کم بینا که سؤالات یکی از آنان به خط بریل بود و 3 معلول جسمی و حرکتی در این آزمون شرکت داشتند. در هر 2 حوزه بیش از 95 نفر مراقب و رابط حضور داشتند.











نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها