تعداد بازدید: ۱۱۴۸
کد خبر: ۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ - 2019 18 November
در جلسه ستاد تنظیم بازار اعلام شد که بازار نی‌ریز بدون افزایش قیمت در کالاهای مختلف روند عادی خود را ادامه می‌دهد.
به گزارش هورگان: پس از اعلام افزایش نرخ بنزین، ستاد تنظیم بازار نی‌ریز به ریاست فرماندار نی‌ریز در روز دوشنبه 27 آبانماه تشکیل جلسه داد.

در این جلسه ره‌فرسا رئیس اداره صمت از عادی بودن وضعیت بازار خبر داد و گفت: خوشبختانه اثری از افزایش قیمت در بازار دیده نمی‌شود و حتی در برخی از اقلام کاهش داشته‌ایم مثلاً قیمت مرغ پس از ماهها ثابت ماندن، 400 تومان کاهش یافته و به 13200 تومان رسیده است.

سلمانی‌نژاد رئیس اتاق اصناف هم اعلام کرد: در بازرسی‌های انجام شده از بازار نی‌ریز در روزهای شنبه و یکشنبه 5 نانوایی و 33 مغازه مورد بررسی قرار گرفت که 3 مورد عدم درج قیمت، 2 مورد گران‌فروشی میوه‌ و تره‌بار و یک مورد ایراد در فاکتور و استعلام‌ها در برنج فروشی به ثبت رسید.

بررسی مسائل و مشکلات سرویس ایاب و ذهاب معلمان و دانش‌آموزان هم دیگر موضوعی بود که مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار از منفرد نی‌ریزی که به نمایندگی از آموزش و پرورش در جلسه حضور داشت درخواست کرد تا آماری از این افراد را ارائه نماید تا فکری برای آنان شود.

حمید یزدان‌پناه فرماندار نی‌ریز با اعلام اینکه نی‌ریز یکی از شهرهای آرام و خوب در این روزها بوده است گفت: باید هر کدام از ادارات مسائل و مشکلات مربوط به گرانی‌ها را رصد و مکتوب کنند تا به صورت موردی برای آنها تصمیم گیری شود.

در حاشیه این مراسم رئیس اتاق اصناف در گفتگو با ما اعلام کرد:‌ شهروندان می‌توانند به صورت 24 ساعته گزارش تخلفات را با شماره‌های زیر در میان بگذارند:

53824440 - 53835700 - 53835800

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها