تعداد بازدید: ۱۵۶۸
کد خبر: ۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ - 2019 06 November
دادستان نی ریز از رفع توقیف موتورسیکلت‌ های توقیفی به صورت ویژه و به مناسبت ولادت پیامبر (س) در شهرستان خبر داد.
حسین قانع: دادستان عمومی و انقلاب نی ریز  روز دوشنبه13 آبان  از رفع توقیف  موتور سیکلیت هایی توقیفی در پارکینگ های نیروی انتظامی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (س) خبر داد و گفت: مالکان موتور سیکلتها می توانند با در دست داشتن مدارک وسیله نقلیه خود  به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراجعه و برای رفع توقیف موتور سیکلتهای خود اقدام کنند.

رسول ابراهیمی  افزود: برای موتورسیکلت های توقیفی که بیش از یکسال در پارکینگ هستند 40 درصد و برای موتورسیکلت هایی که کمتر از یک سال در پارکینگ می باشند، 20درصد تخفیف لحاظ خواهد شد. چون این اقدام ویژه فقط تا پایان آبانماه سالجاری مهلت دارد بنابراین شهروندان هر چه زودتر برای رفع توقیف از وسایل نقلیه خود اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب نی ریز گفت: مالکان موتورسیکلت ها با مراجعه به دادسرای نی ریز  و ارائه مدارک های لازم مانند: سند مالکیت و یا برگ خرید، بیمه نامه وگواهینامه  ویژه موتور سیکلت می توانند جهت تخفیف وترخیص موتورسیکلت اقدام  کرده و بعد از پرداخت مبلغ جریمه تخیفی نسبت به ترخیص موتور سیکلت خود به پارکینگ های نیروی انتظامی مراجعه کنند و موتور سیکلت های خود را تحویل بگیرند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها