تعداد بازدید: ۱۱۲۷
کد خبر: ۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 2019 02 November
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با تأکید بر اهمیت بودجه سال 1399، بر حذف «یارانه‌های پشت پرده» تأکید کرد.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه 10 آبان، به حذف یارانه 700 هزار نفر از ماه جاری اشاره کرد و اظهار داشت: «مبلغ این یارانه‌ها ۳۱ میلیارد تومان شده که به بودجه کشور اضافه می‌شود. اما اگر توجه کنند، یارانه‌های پشت‌پرده بیش از یارانه‌های ظاهری است که آن هم باید حذف و در بودجه کشور لحاظ شود. افراد ثروتمند نباید چند برابر افراد فقیر از منابع کشور بهره‌مند باشند.»

ایشان میزان اسراف در ایران را معادل 12 کشور اروپایی دانست و گفت: «ما به اندازه ۲۰ میلیون نفر که تغذیه شوند، اسراف و زیاده‌روی می‌کنیم. در دنیا مسرف‌ترین مردم ما هستیم. مواد غذایی کشاورزی باید بسته‌بندی درستی برای صادرات داشته باشد و نگذارند غذای ۲۰ میلیون نفر ضایع شود.»

خطیب جمعه نی‌ریز به 13 آبان اشاره کرد و عنوان داشت: «همه سفارتخانه‌های آمریکا مرکز جاسوسی و خیانت هستند. ما نباید وقایع گذشته و این که چقدر شهید داده‌ایم تا انقلاب به اینجا رسیده، یادمان برود.» 

آیت‌ا... فقیه اضافه کرد: «امام(ره) فرمود ما تا زنده‌ایم با آمریکا مبارزه می‌کنیم. اینها دشمن دین هستند. ما نباید به آمریکا تکیه کنیم. آنها هزاران نفر نفر را برای دروغ‌پردازی و ضعیف کردن کشور‌ها مأمور کرده‌اند.»

ایشان همچنین گفت: «۱۶ آبان‌ماه مهلت اروپا در بحث برجام و هسته‌ای تمام است و گام چهارم باید با قدرت تمام برداشته شود.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها