تعداد بازدید: ۱۳۴۱
کد خبر: ۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ - 2019 31 October
بر اساس این گواهینامه انطباق مدیریت فرایند تولید تا عرضه محصول شامل تولید، فرآوری، بازرسی و صدور گواهی، برچسب گذاری و بازاررسانی مواد غذایی ارگانیک، مورد تایید است.
روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان نی ریز: مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی ریز گفت: تولید محصولات گواهی شده، سالم و ارگانیک از اولویت های بخش کشاورزی می باشد که در همین زمینه مراجع مربوطه پس از آزمایش های لازم، اقدام به صدور گواهی های ICM، استاندارد تشویقی و ارگانیک می نمایند که در راس همه آنها  گواهینامه مدیریت محصولات کشاورزی ارگانیک قرار دارد.

علیرضا بصیری با اشاره به نیاز جامعه امروز به مصرف محصولات غذایی سالم و بهداشتی خاطر نشان کرد: محصولی ارگانیک هست که هیچ گونه ترکیب سمی در آن وجود نداشته باشد ودر بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، استاندارد های داخلی به منظور مدیریت تولید وجود دارد که INSO11000  یکی از آن ها بوده و توسط بخش خصوصی صادر می شود.

وی در ادامه اظهارکرد: از یک سال قبل توسط شرکت گیتی افروز پردیس فارس کلیه آزمایش های لازم به منظور صدور گواهینامه مدیریت محصولات کشاورزی ارگانیک از باغ زین العابدین تمنادار، انار کار نمونه این شهرستان به عمل‌آمد که منجر به صدور مجوز برای محصول انار در فارس شد.

بصیری در پایان تصریح کرد: بر اساس این گواهینامه که  زیر نظر مرکز ملی تایید صلاحیت ایران(NACI ) صادر می شود، انطباق مدیریت فرایند تولید تا عرضه محصول شامل تولید، فرآوری، بازرسی و صدور گواهی، برچسب گذاری و بازاررسانی مواد غذایی ارگانیک، مورد تایید است.

نی ریز قطب تولید انار فارس است و با تولید سالانه یکصدهزار تن مقام اول استان را داراست.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها