تعداد بازدید: ۲۲۲۰
کد خبر: ۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ - 2019 30 October
در حادثه ترافیکی ظهر امروز در بولوار مدرس نی‌ریز:
در حادثه ترافیکی ظهر امروز در نی‌ریز، 2 کودک در میان مصدومان و سرنشینان پراید آتش گرفته بودند.
حسین قانع، هورگان: در ساعت 12:20 ظهر امروز (چهارشنبه 8 آبان) خبر یک حادثه ترافیکی در بولوار مدرس نی‌ریز با 4  مصدوم   به مرکز پیام اورژانس115شهرستان د اده شد.

با حضور تکنسینهای دو ایستگاه اورژانس در محل، مشاهده شد دو خودرو پراید و زانتیا به شدت به هم برخورد کرده و خودرو پراید حامل اعضای یک خانواده آتش گرفته است. 2 کودک 5  و 2 ساله نیز از جمله مصدوم شدگان بودند.

هر 4 مصدوم با دریافت کمکهای اولیه به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل شدند. در این حادثه یک دختر بچه 5 و پسر بچه 2 ساله دچار کوفتگی بدن  و جراحاتی در سر و صورت شده بودند. مادر 22 ساله نیز که دچار صدماتی از ناحیه ستون فقرات و گردن شده بود، تحت درمان قرار گرفت. پدر 30 ساله خانواده نیز دچار جراحات سطحی شد.

به گفته کارشناسان پلیس راهور شهرستان، خودرو پراید با 4 سرنشین و در حالی که از شرق به غرب در حال حرکت و دور زدن از بریدگی جلو سپاه نی‌ریز بود، وارد لاین مخالف شد و با خودرو  زانتیایی که از غرب به شرق در حرکت بود، برخورد  کرد. علت تصادف توسط کارشناسان در حال بررسی است.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که  در اثر شدت ضربه تصادف مادر و 2 کودک به بیرون پرتاب شدند. پراید که مقداری بنزین نیز در صندوق عقب داشت، به شدت از آن قسمت دچار آتش‌سوزی شد. سرانجام با تلاش به موقع آتش‌نشانان، آتش مهار  شد؛  ولی بخش زیادی از این خودرو به شدت آسیب دید. 

در اثر این حادثه، زانتیا نیز از قسمت جلو آسیب زیادی دید.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها