تعداد بازدید: ۲۴۸۹
کد خبر: ۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ - 2019 29 October
صبح امروز کشف شد :
در یک عملیات اطلاعاتی و پلیسی توسط مأموران انتظامی شهرستان و در صبح امروز بزرگترین محموله مواد مخدر دهه اخیر به میزان 1040 کیلو تریاک در نی ریز کشف شد.
حسین قانع: بنا بر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، مأموران انتظامی شهرستان در یک عملیات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به کشف بزرگترین محموله مواد مخدر طی یک دهه اخیر در شهرستان شدند.

رسول ابراهیمی درباره نحوه کشف این محموله گفت : مأموران واحد پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز که چتر اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه ای را از مدتها قبل در گستره وسیعی از چند استان گسترده بودند، توانستند بزرگترین محموله مواد مخدر سالهای اخیر را در ساعت 7 بامداد سه شنبه 7 آبان ماه و در محور سیرجان – نی ریز کشف کنند.

این عملیات سرانجام با همکاری مأموران ایست و بازرسی قطرویه به پایان خود رسید و کامیون حامل محموله در این پست بازرسی توقیف و محموله 1040 کیلو گرمی تریاک داخل آن کشف گردید. این محموله به عنوان علوفه، درون یک کامیون تک 10 تن و به صورتی بسیار مبتکرانه جاسازی شده و در حال انتقال بود. ابراهیمی افزود : در این راستا 2 قاچاقچی حدوداً 40 ساله که از اهالی استان فارس بودند، دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از  قاچاقچیان دستگیر شده همچنان در جریان است.

لازم به ذکر است که در 21 شهریورماه سال جاری نیز یک محموله بزرگ و بی سابقه تریاک به وزن 1032 کیلو گرم، توسط نیروی انتظامی و با همکاری سپاه نی ریز در شهرستان کشف شد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها