تعداد بازدید: ۱۲۵۴
کد خبر: ۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ - 2019 22 October
عملکرد و نحوه توسعه انجمن رباتیک کوثرنور نی‌ریز مورد بازدید و بررسی مسئولان کشوری و استانی صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت.
عابد نعمتی، هورگان: این بازدید دوشنبه 29 مهرماه و با حضور کیخسرو عابدینی از حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، داود غلامی مدیر ارزیابی طرح‌های صندوق کارآفرینی امید کشور، بهرام لطیفی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان فارس و مسئولان شهرستانی این صندوق انجام شد.

در این بازدید، آنها خدمات، برنامه‌ها و مشکلات این مرکز و نحوه توسعه آن را بررسی کردند.

عابدینی در گفتگو با ما هدف از سفر به شهرستانها را کمک به کارآفرینان و کسب و کارهایی که راه انداخته‌اند عنوان کرد تا به گفته وی کارشان رونق پیدا کند.

لطیفی هم عنوان داشت: «مجموعه صندوق کارآفرینی امید کشور از کسب و کارهای خرد حمایت مالی می‌کند و جزو وظایف صندوق است که این کار را به شکل کلان انجام دهد.»

وی افزود: «ما از سال 1392 بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان پرداخت کرده‌ایم و تفاهم‌نامه‌های زیادی با سازمان‌های مختلف در سطح کشور داشته‌ایم تا بتوانیم توزیع عادلانه‌ای را برای گروه‌های هدفمان داشته باشیم.»

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان فارس گفت: «از جمله تفاهم‌نامه‌های خوبمان، با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. طرحی که امروز در شهرستان مورد بازدید قرار گرفت، جزو طرح‌های رباتیک و دانش‌‌بنیان و مورد توجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه ما در سطح کشور بوده است تا حمایت مالی برای گسترش این کار داده شود.»

وی افزود: «این طرح باید ساز و کاری برای خودش در بازار تعریف کند. از نظر تأمین مالی هم ما قطعاً کمک خواهیم کرد تا این مجموعه بتواند کارش را توسعه دهد.»



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها