تعداد بازدید: ۱۲۸۱
کد خبر: ۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 2019 20 October

تور شیراز

تور گردشگری شیراز دیگر تور پرطرفدار بین گردشگران ایرانی و خارجی بوده که در سایت همیشه سفر ارائه می‌شود. توجه داشته باشید قیمت تور شیراز همانند قیمت تور چابهار در این سایت بسیار مقرون به صرفه می باشد، اما اگر در فصل بهار و به خصوص در نوروز اقدام به رزرو این تور کنید باید هزینه بیشتری بپردازید.


هزینه های سفر به شیراز

به طور کلی اگر بخواهیم در خصوص هزینه های سفر به شیراز صحبت کنیم می توان گفت این هزینه ها مختص هزینه های خورد و خوراک، هزینه ‌های بازدید از جاذبه های گردشگری و هزینه رزرو اقامتگاه در این شهر می باشد. همان طور که در خصوص اقامتگاه های این شهر گفته شد می توان بنا به بودجه ‌ای که در نظر گرفته ‌اید در این شهر اقامتگاه رزرو کنید. حال در خصوص هزینه خورد و خوراک در سفر به شیراز باید توجه داشته باشید رستوران های متعددی نیز در شیراز واقع شدند که قیمت غذاها در آب متفاوت است به طوری که می توانید یک وعده فست فود را در این شهر با قیمت مناسبی میل کنید. اما اگر بخواهید غذای خوشمزه بخورید بهتر است به رستوران های معروف این شهر از جمله رستوران ‌صوفی، رستوران هفت خوان و رستوران شاطر عباس بروید.

بهترین زمان سفر به شیراز

با وجود آنچه در خصوص جاذبه های بی نظیر شهر شیراز بیان شد اگر شما هم قصد رزرو تور شیراز را داشته باشید باید توجه کنید که آب و هوای این شهر کوهستانی، معتدل و گرم و خشک می باشد که در مناطق مختلف شهر این آب و هوا مختلف است. با این حال اگر بخواهیم بهترین زمان برای رزرو تور شیراز را بیان کنیم می توان گفت اکثر اوقات سال، سفر به این شهر ایده آل است. اما بهترین زمان در ماه‌ اردیبهشت بوده که زیرا در این ماه نه از شلوغی نوروز خبری است و نه گرمای هوا همانند ماه های تیر و مرداد آذر دهنده می باشد. در اردیبهشت می توانید شکوفه های بهار نارنج و گل های رز محمدی را در سراسر این شهر دیده و از جذابیت آن لذت ببرید. از طرفی باید توجه داشته باشید که رزرو تور شیراز در نوروز بسیار پرطرفدار می باشد.

قیمت تور چابهار با توجه به هتل های شهر

علاوه بر این که فصل انتخاب شده برای رزرو تور چابهار بر قیمت تور چابهار تاثیر زیادی دارد یکی دیگر از مواردی که در این قیمت تاثیرگذار است، هتل رزرو شده در هنگام اقامت در شهر چابهار می باشد. توجه داشته باشید که این شهر دارای هتل های متعددی بوده و افراد می تواند بنا به هزینه ای که قرار است بپردازند اقدام به رزرو هتل کنند. مثلاً هتل لیپار و هتل لاله جزو هتل های مناسب و لوکس چابهار بوده که خدمات ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته است و طبیعتاً افرادی که اقدام به رزرو اتاق در این هتل ها کنند قیمت تور چابهار برای آنها بیشتر خواهد بود. اما افرادی که می ‌خواهد در هتل های ارزان تر بمانند و هزینه‌ های سفرشان را تا حد زیادی کاهش دهند، می تواند در هتل ساحلی ونوس که در جواب ساحل زیبای دریای عمان قرار دارد اقدام به رزرو اتاق نمایند.



جاذبه های گردشگری تور چابهار

همانطور که گفته شد شهر چابهار دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی متعددی بوده کرد این رو سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. در این بین کوه های مینیاتوری یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر می باشد که در نزدیکی ساحل کوچو قرار داشته و می توان گفت نمادهایی از سیاره تاریخ را در کره زمین به نمایش گذاشته است. بندر گواتر یکی از دیگر از اصلی ترین جاذبه های گردشگری چابهار بوده که در انتهای ترین نقطه جنوب شرقی ایران واقع شده است و مرز مشترک با پاکستان دارد. کوه های گل افشان نیز دیگر دیدنی های حیرت انگیز شهر چابهار بوده که نزدیک به کنارک قرارداد. افرادی که در زمان سفر به چابهار تمایل دارند از طبیعت بکر و حیات وحش نیز دیدار کنند پیشنهاد می شود که حتما به منطقه حفاظت شده گاندو  بروند زیرا در این منطقه می توانید تمساح بومی ایران که گاندو شناخته شده است را ببینید. گورستان جن نیز در جنوب شرقی شهر واقع شده و برای ماجراجویان بازدید از آن جالب خواهد بود.

خورد و خوراک در تور چابهار

هزینه خورد و خوراک در هنگام سفر به چابهار یکی از دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. زیرا این امر نیز می‌تواند در قیمت تور گردشگری چابهار تاثیرگذار باشد. توجه داشته باشید اغلب غذاهایی که در این شهر طبخ می‌ شود متناسب با اقلیم زندگی مردم این شهر بوده و دارای محصولات دریایی و تکه هایی از خرما است. حال اگر بخواهید سفری بی نظیر به وابهار داشته باشید و بخواهید خوشمزه ترین غذاهای دریایی را میل کنید می توانید به رستوران بام چابهار رفته و در آن انواع غذاهای دریایی نظیر میگو و ماهی را سفارش دهید. رستوران بلوچ دیگر رستوران این شهر بوده که انواع غذاهای ایرانی و بومی به بهترین نحو ممکن در آن خطبه می شود. همچنین می توانید جهت صرفه جویی در هزینه ها، از فست فودی های داخل شهر غذا تهیه نمایید.

قیمت تور چابهار

علاوه بر این که تور شیراز جزو تور های پرطرفدار در سایت همیشه سفر است تور چابهار نیز طرفداران زیادی دارد. جالب است بدانید چابهار شهر بندری در جنوب شرقی سیستان و بلوچستان می باشد و تنها بندر اقیانوسی ایران به حساب آمده و به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از لحاظ اقتصادی برای ایران حائز اهمیت می باشد. علاوه بر این، وجود جاذبه ‌های گردشگری بی‌ نظیر در سراسر این شهر موجب شده که تور چابهار نیز همانند تور مسافرتی شیراز برای گردشگران مورد توجه قرار بگیرد. در خصوص قیمت تور چابهار و تور شیراز باید توجه داشته باشید که موارد متعددی در قیمت این تورها تاثیر گذار بوده به طوری که شما در هنگام رزرو تورهای گردشگری می توانید متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید اتاق رزرو کرده به طوری که اگر بخواهید سفری لوکس و بی نظیر داشته باشید می توانید در بهترین و مجلل ترین هتل های چابهار و یا شیراز اقدام به رزرو اتاق نمایید اما اگر بخواهید سفری به صرفه داشته باشید می توانید در هاستل های ارزان قیمت اقدام به رزرو اتاق کنید. همچنین توجه داشته باشید که نوع بلیط هواپیما و نوع کلاس پروازی از دیگر مواردی است که در قیمت تور گردشگری چابهار تاثیر می گذارد و زمان رزرو این تور نیز از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت آن می باشد.

قوانین موجود برای رزرو و خرید بلیت

کلیه فرآیندهای مربوط به رزرو و خرید بلیت در این سایت، تابع قوانین مربوط به تجارت الکترونیک می باشد و به محض مشاهده هرگونه تخلف، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. از این رو قبل از خرید بلیت از مشتریان تعهد گرفته می شود تا کلیه قوانین و مقررات مربوط به خرید بلیت را مطالعه نموده و از آنها آگاهی کامل داشته باشند.

یکی از قوانین مربوط به خرید بلیت در سایت همیشه سفر ، وارد کردن نام مسافر با حروف انگلیسی می باشد و اگر مشتری بعد از ثبت نهایی بلیت متوجه شود که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده است، سایت همیشه سفر هیچ مسئولیتی در رابطه با آن، برعهده نمی گیرد و برای اصلاح کردن اطلاعات مشتری ناچار به باطل کردن بلیت و خرید بلیت جدید می باشد.

بلیت های خریداری شده تنها به مسافرانی تعلق دارد که اطلاعات کامل آنها در آن درج شده است و به هیچ عنوان امکان انتقال آن به دیگری وجود ندارد و در صورت مشاهده چنین موردی، کارکنان حاضر در کانتر پرواز ار پذیرش مسافر خودداری خواهند نمود.

لازم به ذکر است که طبق قوانین این شرکت، قیمت بلیت های خریداری شده برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال با یکدیگر تفاوت دارد ولی در بلیت های چارتری (دربستی) قیمت تمام بلیت ها با هم برابر می باشد.

در صورتی که مسافران هرگونه تغییری در زمان پرواز ایجاد نمایند و یا آن را باطل نمایند، با توجه به قوانین هواپیمایی کشور مشمول جریمه قرار خواهند گرفت و بعد از کسر مبلغ جریمه بقیه پول به صورت آنلاین به حساب مشتری واریز خواهد شد که زمان بازگشت باقی مانده پول بر اساس قوانین بین بانکی یعنی بین 24 تا 72 ساعت بعد می باشد. البته در پروازهای چارتری امکان استرداد وجه بلیت های باطل شده توسط مشتری به هیچ عنوان وجود ندارد.

چگونگی ثبت و پردازش سفارشات

این شرکت در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه فعالیت می کند و سفارشات ثبت شده در این روزها در طول روزهای کاری و در صورت مصادف شدن با تعطیلات رسمی جمهوری اسلامی ایران، بعد از تعطیلات پردازش می شوند. شرکت مسافربری همیشه سفر، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت نمایند.

بعد از ثبت سفارش توسط مشتریان، سفارشات وارد صف پردازش شده و به نوبت بررسی می شوند. در صورت انصراف مشتری از سفارش، این حق برای او در نظر گرفته شده است تا سفارش خود را کنسل کند و وجه سفارش خود را نیز استرداد نماید. کاربران باید دقت نماید تا در زمان ثبت سفارش، اطلاعت خود را به طور کامل و دقیق وارد نماید چرا که در صورت وارد کردن اطلاعات ناقص، امکان پیگیری و تحویل سفارش وجود نخواهد داشت.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها