تعداد بازدید: ۱۱۹۱
کد خبر: ۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸ - 2019 20 October
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز اربعین را تجلی وحدت، اتحاد و هماهنگی ملت مسلمان دانست و گفت وقتی جمعیت شیعه و سنی در کنار هم قرار بگیرند، به دنیا پیام می‌دهند که راه نجات ملتها حسین(ع) است.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ مهرماه، تجلی وحدت مسلمین را اربعین دانست و گفت: «راهپیمایی اربعین، مشتی بر دهان دشمنان اسلام و مقدمه ظهور امام زمان(عج) است. وقتی دلها مثل بدنها در کنار هم قرار بگیرند و یکی شوند، پیشانی استکبار جهانی به خاک مالیده می‌شود. عاشورا یعنی آزادی بشر. این درسی برای آیندگان است که در این راه قدم بردارند.»

ایشان در جایی دیگر، به دستگیری روح‌ا... زم مدیر شبکه معاند آمدنیوز اشاره کرد و گفت: «به فضل الهی اطلاعات سپاه او را دستگیر و وارد ایران کرد. آنهایی که با او در تماس بودند و کسانی که به او خبر می‌دادند و خوشحال بودند که جمهوری اسلامی خسارت می‌بیند، همه رسوا خواهند شد.»

خطیب جمعه نی‌ریز به وساطت کشورهای عراق و پاکستان بین ایران و عربستان اشاره کرد و گفت: «آنها می‌خواهند بین ایران و عربستان واسطه‌گری کنند تا مسئله یمن منحل شود. اما ایران می‌گوید باید جنگ متوقف و دولت یمن تشکیل شود. همچنین دیگران در آن دخالت نکنند.»

آیت‌ا... فقیه حمله به نفتکش ایرانی را نشانه درماندگی دشمنان خواند و عنوان داشت: «آبراه خلیج فارس باید برای همه  امن باشد. جنگ دریایی نباید باشد. باید راه را باز کرد تا همه استفاده کنند.»

امام جمعه نی‌ریز همچنین به هفته تربیت‌بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: «ورزش برای سلامتی انسان است و هر کس باید یک نوع ورزش را ادامه دهد تا از بیماریها دور باشد.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها