تعداد بازدید: ۱۶۱۴
کد خبر: ۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ - 2019 13 October
پایان لیگ فوتبال بزرگسالان
در تکرار فینال سال گذشته، جای قهرمان و نأیب قهرمان عوض شد.

مجید پاکیزه‌دامن: در دیدار نهایی لیگ بزرگسالان فصل ٩٨ فوتبال نی‌ریز، پنجشنبه ١٨ مهر تیم‌های آزادی و شهدای مشکان از ساعت ١٥ در زمین شماره یک ورزشگاه شهدا به مصاف هم رفتند و دو تیم پس از ٩٠ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی ١ بر ١ دست یافتند.


اما در ضیافت پنالتی‌ها و بدون در نظر گرفتن وقت‌های اضافی، تیم آزادی موفق شد با نتیجه ٥ بر ٤ به پیروزی برسد تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.


در این بازی که قضاوت آن برعهده حسن شفیعی، عباس رضایی، مهدی قرشی و خسرو امیری بود، در وقت‌های معمول حسن شاهسوندی ابتدا آزادی را پیش انداخت، اما این تیم با گل به خودی احسان مدلول قهرمانی خود را به تأخیر انداخت.


آزادی و شهدای مشکان در فصل قبل نیز رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند و در نهایت شهدای مشکان گوی سبقت را از رقیب خود ربوده بود که در این فصل موفق به تکرار آن نشد.


حالا سعید فتاح‌پور را می‌توان در کنار مربیان پر افتخاری همچون سعید شب‌دوست، ابوذر شاهسوند، علی‌اصغر ثمن و البته حسین هدایتی قرار داد که در سال‌های اخیر توانسته‌اند عنوان قهرمانی را برای تیم‌های خود رقم بزنند.


استقلال پدیده و فوکس که قرار بود چهارشنبه هفته گذشته دیدار رده‌بندی را برگزار کنند، به علت حاضر نشدن تیم فوکس، نتیجه آن از سوی کمیته برگزاری مسابقات ٣ بر صفر به سود استقلال پدیده اعلام شد تا مقام سوم به این تیم برسد.


کمیته انضباطی هیئت فوتبال درقبال حاضر نشدن تیم فوکس تصمیم گیری خواهد کرد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها