تعداد بازدید: ۱۳۳۵
کد خبر: ۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 2019 12 October
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان خواست تا شفاف عمل کنند.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 19 مهر با بیان این مطلب گفت: «وظیفه مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان این است که مسائلشان شفاف و روشن باشد و آنها را در مقابل دید مردم قرار دهند. به جز مسائل محرمانه حفاظتی، مردم ما باید متوجه برنامه‌های آنها باشند.»

ایشان وضعیت عربستان سعودی را اسفناک خواند و گفت: «به حمد‌ا... اوضاع عربستان به هم ریخته، دشمن اسلام به دریوزگی افتاده و حاضر است به هر قیمتی با ایران اسلامی مذاکره کند تا روزگار سیاهش خاتمه یابد. آمریکا هم گرفتار است و در باتلاق افغانستان گیر افتاده. انتخابات افغانستان به نفعش نشد و نقشه تظاهراتش در عراق نیز شکست خورد.»

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «آنها در خاورمیانه بدون نظر ایران نمی‌توانند کار کنند. ایران قدرت بزرگی در منطقه است. امید که مردم شریف ایران در سایه اتحاد، وظایف خود را انجام دهند.»

امام جمعه نی‌ریز مسئله پیوند اولیاء و مربیان را مهم ارزیابی کرد و گفت: «آموزش و پرورش باید با این جلسات وضعیت دانش آموزان را بررسی و ضمن رسیدگی به مشکلات آنها، در تربیتشان بکوشد.»

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر به  روز جهانی ریشه‌کنی فقر اشاره کرد و عنوان داشت: «دنیای امروز باید با فقر و تهیدستی مبارزه کند و اجازه ندهد فقر حاکم باشد.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها