تعداد بازدید: ۳۸۹۹
کد خبر: ۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 2019 10 October
اعضای حیاتی بدن زن نی‌ریزی که دچار مرگ مغزی شده بود، به 3 بیمار نیازمند زندگی بخشید.
حسین قانع، هورگان: زن نی‌ریزی که در بیمارستان شهید رجایی شیراز دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده‌اش و در اقدامی خداپسندانه و نیکوکارانه به بیمارستان پیوند عضو بوعلی سینای شیراز منتقل و اعضای حیاتی بدنش شامل کلیه‌ها و کبدش،  به 3 بیمار نیازمند پیوند زده شد. کبد این مرحوم به زن 53 ساله تهرانی و کلیه‌ها به دو مرد 40 ساله از اهالی شیراز و قیروکارزین پیوند زده شد. 

این زن روز شنبه 13 مهرماه و در یک حادثه رانندگی دچار مصدومیت شدید شد که شرح آن در همین صفحه آمده است. او در جاده روستای تل‌مهتابی و در برخورد پراید با موتورسیکلت دچار مصدومیت شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان شهدای نی‌ریز، با توجه به وخامت حالش به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شد. 

این زن 44 ساله بعد از 24 ساعت دچار ایست قلبی و تنفسی گردید. با رضایت خانواده آن مرحومه، پیکرش روز دوشنبه به بیمارستان پیوند اعضای بوعلی‌سینای شیراز منتقل و اعضایش به سه بیمار نیازمند پیوند زده شد. 

پیکر این زن سرانجام صبح سه‌شنبه در آرامستان روستای بسترم از روستاهای آباده‌طشک (شهرستان جدید بختگان) و در میان اهالی این روستا و دیگر روستاهای همجوار به خاک سپرده شد. 

این زن دارای 2 فرزند پسر و دختر و همسر لطفعلی کرونی می‌باشد. گفتنی است که مرحومه خواهر شهیدان جمعه و شهباز بیگی است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها