تعداد بازدید: ۱۱۷۲
کد خبر: ۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ - 2019 05 October
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز ضمن بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت: «بر جوانان وطن که سربازان کشور هستند، لازم است که از کشور دفاع کنند. امنیت کشور خودش یک جهاد است.»
:
محبوبه ناصری: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 12 مهر، گفت: «عزیزان نیروی انتظامی شب و روز برای حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنند.»
ایشان ادامه داد: «ارتش کشور همیشه باید آماده باشد تا دشمن را محکوم کند.»

خطیب جمعه نی‌ریز در جایی دیگر گفت: «بصیرت داشته باشید،‌ وقتی انسان بصیرت ندارد، روشن‌بین‌نیست و حتی به اسم دین و اسلام، با امام زمان خود می‌جنگد. مانند مردم نادان زمان حضرت علی که به اسم دین به جنگ با حضرت علی آمدند. »

در بین دو نماز سرهنگ سید خالد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز سخنرانی کرد.

وی ضمن اشاره به این که امنیت به عنوان نعمتی بی‌دلیل و یکی از نیازهای جامعه بشری است، که به دنبال آن رشد و بالندگی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رابه دنبال خواهد داشت، اظهار کرد:
« هیچ حکومتی نمی‌تواند نسبت به امنیت بی‌تفاوت باشد. مردم بدون احساس امنیت نمی‌توانند حکومت را در مسیر اهداف خود یاری کنند.»

سرهنگ یوسفی گزارش عملکرد یک یکساله نیروی انتظامی نی‌ریز را به شرح زیر ارائه کرد:

در یک سال گذشته بالغ بر 11 تن و 240 کیلو مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با سال قبل 98 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم. در بخش کشف کالا قاچاق نیز حدود 900 درصد افزایش ارزش ریالی و کالا بوده است.

پرونده‌های تشکیلی در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها،‌ پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت و مواد مخدر بالغ بر 5 هزار پرونده بوده است. یعنی اقدامات اولیه، تحقیقات محلی و اقداماتی که منجر به دستگیری افراد می‌شود که بازخورد آن در دستگاه قضایی است نسبت به سال قبل افزایش 25 درصدی تشکیل پرونده را داشته‌ایم. اجرای احکام قضایی نیز 16 هزار و 150 مورد شامل تحقیقات و دستگیری بوده است. میزان مراجعه ارباب رجوع به واحدهای ما بالغ بر 53 هزار نفر بوده است.

در بخش دستگیری سارقین نسبت به سال گذشته 76 درصد افزایش و در کشفیات سرقت‌ها نیز 119 درصد افزایش وجود داشته است.

یوسفی ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: ما هفته‌ای یک بار با این عزیزان جلسه داریم و آنها اخبار مربوط به نیروی انتظامی را هم به صورت کتبی و هم در فضای مجازی به اطلاع همشهریان عزیز می‌رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان از فعالیت‌های پیش‌ روی این سازمان گفت:
کلانتری 12 با همکاری فرمانداری، شهردار محترم ، شورای شهر و اداره مسکن و شهرسازی در محل مسکن مهر در حال احداث است. ادامه ساخت ساختمان پاسگاه انتظامی مشکان نیز در برنامه قرار دارد، که اگر اعتبار برسد در 22 بهمن به بهره‌‌برداری می‌رسد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها