تعداد بازدید: ۱۲۳۳
کد خبر: ۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 2019 02 October

کشور توریستی ترکیه مقصدی بی نظیر با هتل های مجلل و فرهنگی غنی بوده که گردشگران و مسافران زیادی سعی داشته تور ترکیه لحظه آخری را در دقیقه نود به دست آورند. امروزه ارزان ترین تور ترکیه لحظه آخری همراه با رزرو هتل های مجلل با امکانات رفاهی بالا،  بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، تشریفات و خدمات فرودگاهی، بلیط های هواپیمایی و...به مسافران ارائه می شود. چهارمین کشوری که در جهان مورد توجه تورهای مسافرتی و تعداد بیشماری گردشگر و مسافر قرار گرفته جمهوری ترکیه می باشد و بهترین فرصت برای سفر به این کشور توریستی استفاده  از تور ترکیه لحظه آخری است. این گونه تورها که به تور دقیقه نودی نام گرفته اند قابل رزرو شدن از قبل نبوده و در ساعاتی قبل از پرواز مورد عرضه قرار می گیرند.



تور ترکیه لحظه آخری

مجریان تور ترکیه لحظه آخری به علت های متعدد سعی کرده اند ارزان ترین قیمت را برای چنین بلیط های لحظه آخری قرار داده تا مسافران به سمت خرید آن ترغیب شوند. اگر چه ممکن است تور ترکیه لحظه آخری نسبت به سایر اعضای تور ترکیه  قیمت بسیار پایینی را به خود اختصاص دهد اما از لحاظ خدماتی مانند نوع بلیط، رزرو هتل، تشریفات فرودگاهی و...شرایط یکسانی را خواهند داشت. بدون شک وجود چنین بلیط های ارزان قیمتی می تواند فرصت مناسبی را برای بسیاری از مسافران مهیا سازد. متقاضیان بلیط های لحظه آخری ضمن خریداری بلیط های هواپیمایی در انواع مختلف این امکان را داشته تا فرودگاه و هتل مورد نظر خود را انتخاب نماید. امروزه سفر به ترکیه همراه با تور ترکیه لحظه آخری شرایطی را برای مسافرین مهیا ساخته که هر یک از مسافرها می توانند بنا به درخواست خود یکی از شهرها، فرودگاه های مهم کشور ترکیه و هتلل های مجلل و لوکس واقع شده در شهرهای مهم ترکیه را انتخاب نمایند. تورهای لحظه آخری ترکیه اگر چه سفری یکباره را به همراه دارد اما مسافرین چنین تورهایی همانند سایر افراد تور گشت بین شهری، تشریفات فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و سایر خدمات مسافرتی را خواهند داشت.

ارزان ترین تور ترکیه لحظه آخری همراه با رزرو هتل

اگر چه تورهای ترکیه لحظه آخری بدون شک می توانند ارزان ترین تور ترکیه به حساب آیند اما برای به دست آوردن نتایج بهتر توصیه شده لیستی از تورهای متفاوت را جستجو کرده و شرایط سرویس دهی، خدمات و قیمت هر یک از تورها با یکدیگر مقایسه شده و در نهایت ارزان ترین تور ترکیه لحظه آخری خریداری شود. شرکت های ارائه دهنده بلیط های چارتری با توجه به تقاضای زیادی که از تورهای ترکیه می شود سعی کرده برای بلیط های چارتری تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرند. معمولا خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی با رزرو هتل همراه است که این خود می تواند به هزینه های سفرهای هوایی افزوده نماید. پس بنابراین ارزان بودن بلیط های هواپیمایی به سرعت می تواند باعث جذب مشتری و   تبلیغات شود.  به همین منظور تور ترکیه لحظه آخری می تواند ارزان ترین قیمت ها را به خود اختصاص دهند. البته تورهای ترکیه لحظه آخری هم نمی توانند قیمت های یکسانی داشته باشند شاید در ساعاتی ۵ درصد تخفیف را شامل شوند و در ساعات دیگری ۴۰ درصد کاهش قیمت را به همراه داشته باشند اما در نهایت می توان گفت هر چه به ساعات پرواز هواپیما نزدیک تر می شود قیمت ها کاهش چشم گیرتری خواهند داشت.

معرفی تور ترکیه

جمهوری ترکیه از جمله کشورهایی است که در مرز میان قاره اروپا  و آسیا قرار گرفته و جزء مهمترین کشور های توریستی به حساب می آید. این کشور علاوه بر داشتن آب و هوای مدیترانه ای و موقعیت جغرافیایی مناسب دارای جاذبه های گردشگری فراوانی مانند قلعه رومیان در آنتالیا،  پارک آبی آدالند در کوش آداسی، مسجدهای بی نظیر در استانبول، ریان آنتالیا، پاموکاله و....می باشد که سبب شده تا سالانه تورهای زیادی از ایران به مقصد ترکیه شرایط مناسبی را برای گردشگری مسافران بیشماری مهیا سازند. غالبا جمع کثیری از این توریست ها تمایل داشته تا همراه تور ترکیه لحظه آخری این سفر را تجربه کرده و خاطره ای شیرین را  از دیدن کشور ترکیه به ذهن بسپارند.

 تور ترکیه لحظه آخری همراه با خدمات ویژه

در تورهای لحظه آخری شرایط و خدمات رفاهی دقیقا با سایر تورهای دیگر مطابقت می کند البته نوع خدمات و میزان کیفیت آن به شرکت های ایرلاین و آژانس های  هواپیمایی بستگی دارد.  جالب است بدانید با وجود تور ترکیه لحظه آخری در یک تور ترکیه و در یک هواپیما ممکن است مسافری با بلیط پانصد  هزار تومانی در کنار مسافری با بلیط نهصد هزار تومانی قرار گرفته باشد و هر دو از نظر پذیرایی، تشریفات فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و سایر خدمات هواپیمایی با یکدیگر در موقعیت یکسانی قرار بگیرند که این تفاوت تنها به دلیل ارزان بودن تور ترکیه لحظه آخری می باشد. شاید بهترین خدماتی که تورهای ترکیه به مسافران خود ارائه می دهند رزرو هتل ، تهیه بلیط هواپیمایی، تهیه غذا، تشریفات و خدمات فرودگاهی باشد در این میان رزرو هتل از سایر موارد ذکر شده اهمیت بیشتری دارد زیرا یک هتل مناسب و با کیفیت می تواند آرامش و خاطره ای دل انگیز را برای مسافرین به ارمغان آورد لذا مدیران تورهای ترکیه لحظه آخری و دیگر تورهای ترکیه موظف بوده با نهایت دقت نوع هتل، اتاق های هتل، درجه و تعداد ستاره های هتل، خدمات و سرویس دهی هتل را مورد بررسی خود قرار دهند.

مزایای سفر با تور ترکیه لحظه آخری

بسیاری از مسافران و علاقمندان به سفرهای خارجی تمایل داشته سفری به ترکیه داشته باشند. اما غالبا به دلیل بالا بودن قیمت تورهای ترکیه فرصت مناسب برای این سفر مهیا نمی باشد لذا در این میان تور ترکیه لحظه آخری می تواند با تخفیفات ۴۰ تا ۷۰ درصدی زمینه مناسبی را برای چنین افرادی مهیا سازد. به طور کلی خرید و رزرو بلیط های هواپیمایی می توانند ماه ها و هفته ها قبل از پرواز انجام گیرد لذا مسافران فرصت کافی برای بستن بار سفر و آمادگی های لازم را دارند اما با ثبت نام در تورهای لحظه آخری فرصتی برای رزرو هتل، بررسی خدمات و امکانات رفاهی هتل و.....وجود ندارد و تمامی مهیا ساختن چنین مواردی بر عهده مدیران تورها بوده است. در واقع مسافرین تورهای لحظه آخری در حدود چند ساعت خود را مسافر ترکیه می بینند.

بلیط های چارتری و تورهای ترکیه لحظه آخری

از جمله مواردی که در تورهای مسافرتی مورد نیاز است تهیه بلیط های هواپیمایی می باشد که این بلیط ها در دو نوع سیستمی و چارتری به مسافرین ارائه می شود. چارترها که معمولا پیشنهاد دهنده تورهای لحظه آخری و عرضه بلیط های چارتری  هستند بیشتر از بلیط های سیستمی مورد توجه مسئولین تورهای مسافرتی قرار می گیرند. در ضمن به دلیل در نوسان بودن قیمت بلیط های چارتری این امکان وجود داشته تا خرید تعداد زیادی از بلیط های چارتری همراه با تخفیفات ویژه ای باشد اما ثابت بودن نرخ قیمت بلیط های سیستمی سبب شده تا کمتر در بلیط های هواپیمایی تور ترکیه لحظه آخری و سایر تورهای مسافرتی مورد استقبال قرار گیرند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com


گزارش آگهی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها