تعداد بازدید: ۱۲۳۹
کد خبر: ۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 2019 28 September
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که آمریکا و غرب با اسلام و فرهنگ آن مخالفند، همه گرفتاری‌های مردم ما را به خاطر دفاع از اسلام دانست.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 5 مهر، با بیان این مطلب گفت: «جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس دشمنان و دوستان واقعی اسلام را به ما شناساند. ترس امروز آمریکا از ما نیز به خاطر ضرب شصتی است که جوانان جان بر کف به دشمنان نشان دادند.»

ایشان اضافه کرد: «دیروز که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان فرمودند آن زمان همین جوانها که درس نظامی نخوانده بودند، حماسه آفریدند. هر کس که دین خدا را یاری کند، خدا هم به او کمک می‌کند.»

خطیب جمعه نی‌ریز در جایی دیگر به حملات انصارا... یمن به پالایشگاه‌های عربستان اشاره کرد و عنوان داشت: «عربستان، گاو شیرده‌ای است که ثروت مسلمین را در اختیار آمریکای جنایتکار قرار می‌دهد.»

در بین دو نماز سرهنگ درستکار فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز به مناسبت هفته دفاع مقدس سخنرانی کرد.

وی با اشاره به این که شهدای گمنام نی‌ریز جایگاهی متناسب با شأن‌شان ندارند، از همه خواست کمک دهند تا شهدای گمنام از «مهجوریتی که در این شهر دچارش شده‌اند»، بیرون بیایند.

درستکار با بیان این که اگر هنوز دست به دامان شرق و غرب شویم، نشان از این است که پیام شهیدان را نشنیده‌ایم، عنوان داشت: «ما ملتی هستیم که در زمان جنگ تحمیلی کسی کمکی به ما نمی‌کرد و با اراده و ایمانمان پیروز شدیم. اگر الآن در جنگ اقتصادی هستیم و نفت ما را نمی‌خرند، سال 1365 هم همین وضعیت بود؛ با این تفاوت که آن موقع نفت 12 دلار بود و با آن توانستیم حماسه کربلای 5 را رقم بزنیم. اما الآن بیش از 60 دلار است.»

وی در ادامه به یک سری فعالیتهای سپاه در شهرستان از جمله: احداث 8 سالن ورزشی، احداث درمانگاه شفا در منطقه محروم، برگزاری اردوهای جهادی در روستاها و... اشاره کرد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها