تعداد بازدید: ۱۶۹۱
کد خبر: ۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ - 2019 25 September
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در 6 رشته جدید در دوره کارشناسی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
خبرگزاری آنا: معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در 6 رشته جدید در دوره کارشناسی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمدهادی پیراحمدیان  گفت: پذیرش و جذب دانشجو در رشته‌های میکروبیولوژی، مهندسی صنایع، روانشناسی، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر در دوره کارشناسی پیوسته و رشته آموزش ابتدایی در دوره کارشناسی ناپیوسته در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 امکان‌پذیر است.

پیراحمدیان همچنین با اشاره به این موضوع که شهرستان نی‌ریز با دارا بودن کارخانجات متعدد از جمله کارخانه فولاد، کارخانه سیمان سفید، کارخانه سیمان خاکستری، کارخانه رینگ اسپرت و کارخانجات سنگبری و لبنی و کارخانه کنستانتره انار یک شهرستان صنعتی محسوب می‌شود، افزود: انتظار داریم به ویژه رشته مهندسی صنایع که مورد نیاز نیروی کار این کارخانجات است مورد استقبال قرار گیرد.

با افزوده شدن این 5 رشته به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تعداد رشته‌های جدید این واحد دانشگاهی به 7 رشته افزایش یافت. پیش از این نیز 2 رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی پیوسته و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته به جمع رشته‌های این واحد افزوده شده بود.

رشته‌های مترجمی زبان انگلیسی و مهندسی صنایع برای نخستین بار در مراکز آموزش عالی نی‌ریز و آن هم در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ایجاد شده است.

در ادامه سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مورد رشته میکروبیولوژی گفت: این رشته نخستین رشته در مجموعه گروه آزمایشی علوم تجربی است که در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است و تاکنون در هیچ یک از مراکز آموزش عالی نی‌ریز رشته‌ای از مجموعه علوم تجربی وجود نداشت که این امر باعث مراجعه بسیاری از داوطلبان به واحدهای دانشگاهی همجوار به منظور ادامه تحصیل در رشته‌های گروه علوم تجربی و پیراپزشکی می‌شد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
nazanin
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
سلام خسته نباشید.من سوم دبیرستان هستم امسال میروم پیش دانشگاهی آیا الان که سوم دبیرستان هستم میتوانم دانشگاه ازار نیریز بروم
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها