تعداد بازدید: ۱۱۱۶
کد خبر: ۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ - 2019 24 September
جشنواره داخلی نمایش های کودک و نوجوان با تقدیر از نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز، جشنواره داخلی نمایش های کودک و نوجوان روز جمعه 29 شهریور ماه ساعت 16 در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و پس از اجرای گروه های نمایشی شرکت کننده برگزیدگان خود را شناخت.

نمایش های" عروسی خاله سوسکه" به کارگردانی مائده رسولی نژاد، " گرگم و گله مبرم" به کارگردانی محمدمهدی فتاح پور، " کدو قلقله زن" به کارگردانی فهیمه پاک نژاد از گروه های نمایشی شرکت کننده در این جشنواره بودند.

محمد جواد علیمردانی مسئول برگزاری این جشنواره با اعلام این خبر گفت: این سه گروه نمایشی حاصل کار پایان دوره کلاسهای آموزش تئاتر بود که افراد آموزش دیده خود با تشکیل گروه های نمایشی و اجرای عموم، در این جشنواره شرکت و از برگزیدگان آن در بخش های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و دکور، اجرای نور، اجرای موسیقی و ایده پردازی تجلیل و تقدیر شد.

وی افزود: کودکان و نوجوانان به طور طبیعی به تئاتر علاقمندند و اگر آموزش و پرورش و خانواده ها از طریق تئاتر برای آموزش و تربیت کودکان استفاده کنند علاوه بر اینکه نیاز درونی کودکان به بازی ارضاء می شود، ذوق هنری و خلاقیت آنان شکوفا شده و از طریق نمایش آموزش می بینند و تربیت می شوند .

 وی گفت: بعضی از خصلت های منفی کودکان از جمله فردگرایی و عدم اعتماد به نفس بوسیله هنر نمایش به خصلت های مثبت تبدیل می شود و کودکانی که تئاتر بازی می کنند درست صحبت کردن، خوب گوش دادن، گفت و گو کردن، سخنرانی کردن و عادت به مطالعه در آنها نهادینه می شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها