تعداد بازدید: ۷۸۹۵
کد خبر: ۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 2019 23 September
درمانگاه شفاء نی ریز همه روزه و طبق برنامه، با حضور پزشکان عمومی و متخصص بیماران را ویزیت کرده و همچنین تعدادی از خدمات درمانی- پزشکی را هر روز صبح و عصر به همشهریان ارائه می دهد.
حسین قانع، هورگان: درمانگاه شفاء نی ریز که زیر نظر مؤسسه تأمین درمان بسیجیان از اواخر مردادماه امسال در نی ریز آغاز به کار کرده، خدمات پزشکی و درمانی خود را  صبح و عصر، به همشهریان ارائه می دهد. در این درمانگاه پزشکان عمومی دکتر محمد علی پاکنیت و دکتر مریم مهدی زاده  صبح و عصر  بیماران را ویزیت می کنند و در ضمن  ویزیت و تزریقات در همان روز رایگان است. اکنون متخصص زنان صبح  یکشنبه، متخصص ارتوپدی صبح سه شنبه  و متخصص داخلی چهارشنبه صبح بیماران را ویزیت می کنند. همچنین در درمانگاه شفا کلیه خدمات با تعرفه درمانگاهی ارائه می شود. 

در این درمانگاه خدمات درمانی مانند تزریقات، چک قند خون، فلو بوتومی (خون دور ریز)، بخیه، پانسمان، بازکردن گچ و سوراخ کردن گوش همه روزه انجام شده و درمانگاه از زمان آغاز به کار تا آخر شهریورماه به 651 نفر خدمات پزشکی، تخصصی و درمانی ارائه کرده است. 

به زودی دندانپزشکی، متخصص چشم پزشکی، متخصص پوست و مو، داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، و بینایی سنجی نیز به درمانگاه اضافه خواهد شد. 

درمانگاه شفاء در میدان دانشجوی نی ریز، بلوار شمس المعالی و روبروی خوابگاه آزادی قرار داشته و همه روزه در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 8تا 12 و 16 تا 20  خدمات ارائه می دهد.

شهروندان برای آگاهی بیشتر می توانند با تلفن 53839451 تماس بگیرند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها