تعداد بازدید: ۱۲۱۶
کد خبر: ۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 2019 21 September
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که قضات متخلف باعث ناامیدی مردم می‌شوند، گفت: «قوه قضائیه باید محکم و مصمم بماند و قضات متخلف را بیرون کند.»
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 29 شهریور  با بیان این مطلب گفت: «قوه قضائیه با حرکت جدید خود علیه فساد، انقلابیون را خوشحال کرده است. اما کسانی که ثروت مردم را می‌برند، ناراحتند.»

ایشان اضافه کرد: «امت اسلامی با تبعیض و بی‌عدالتی مخالف است. امید که قوه قضائیه محکم و مصمم بماند و حتی قضات متخلف را بیرون کند. چون آنها با حکم‌های ناعادلانه باعث ناامیدی مردم می‌شوند.»

خطیب جمعه نی‌ریز در جایی دیگر به روز جهانی صلح اشاره کرد و ادامه داد: «دنیای امروز گرفتار جنگ و آدم‌کشی است؛ ولی اساس اسلام بر صلح است و اگر جنگی پیش بیاید، به اضطرار و برای دفاع از کیان اسلام است.»

عضو خبرگان رهبری به سخنان ولادیمیر پوتین در سفر به ترکیه اشاره کرد و عنوان داشت: «پوتین مسیحی در سخنرانی‌اش به قرآن تمسک می‌کند. برای جامعه اسلامی زشت است که او بگوید شماها باید متحد و نسبت به هم مهربان باشید.»

آیت‌ا... فقیه اضافه کرد: «8 هزار کودک بی‌گناه در یمن به خاک و خون کشیده شده‌اند. کاری کرده‌ایم که مسیحیان هم به ما خرده می‌گیرند.»

امام جمعه نی‌ریز با اشاره به سالروز آغاز 8 سال دفاع مقدس عنوان داشت: «اگر امروز قدرتهای جهانی جرئت حمله به ایران را ندارند، به خاطر ایستادگی و مقاومتی است که شما از خود نشان داده‌اید.»
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
باسلام واحترام لطفا( جرات ) رادرست بنویسید ممنون
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها