تعداد بازدید: ۲۵۷۹
کد خبر: ۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ - 2019 17 September
برای نجات جان نوجوان مصدوم :
در حادثه ترافیکی که روز دوشنبه 25 شهریور در محور آباده طشک- نی ریز، بین موتور سیکلت و خودرو سواری رخ داد، 2 نفر مصدوم و سرنشین نوجوان موتورسیکلت به خاطر وخامت حالش، با بالگرد به مرکز استان اعزام شد.
حسین قانع: بنا بر اعلام  مسئول اورژانس 115 آباده طشک، در ساعت 10:30 صبح دوشنبه 25 شهریورماه سال جاری، خبر یک حادثه ترافیکی به اورژانس 115 آباده طشک از مرکز تلفن اورژانس شهرستان اعلام شد.

با حضور تکنسین های اورژانس آباده طشک در سه راهی کوشکک ( محل وقوع حادثه ترافیکی )، مشاهده شد که موتورسیکلتی با 2 سرنشین  و با شدت تمام با پژو 206 برخورد کرده و سرنشینان موتور سیکلت بعد از تصادف، به فاصله زیادی از محل برخورد پرتاب شده اند و مصدومان پدر 48  و پسر 13 ساله او و از اهالی روستای چاه سوار آغا هستند.

مصدومان به سرعت  کمک های اولیه را دریافت کردند. در مشاهده اولیه، پدر دچار صدمه به شکم، سر، پای چپ و شکستگی ران پا است. پسر نوجوان اما صدمات شدید تری دارد، او دچار صدمه شدید به مچ پا، له شدن و شکستگی شدید ساق، ران و شکستگی باز و خونریزی شدید است. مصدومان با دریافت کمک های اولیه ، سرم و اکسیژن درمانی به درمانگاه امام هادی آباده طشک منتقل شدند.

با حضور مصدومان در درمانگاه و معاینه پزشک درمانگاه مشخص شد که پسر نوجوان به دلیل شکستگی شدید، خونریزی زیاد، نیاز به اتاق عمل مجهز و تزریق خون هر چه زودتر باید به مرکز مجهز درمانی اعزام شود. در هماهنگی با مدیر اورژانس 115 شهرستان، ، تقاضای اعزام بالگرد شد.


 سرانجام در ساعت 12 ظهر دوشنبه بالگرد اورژانس هوایی فارس در زمین چمن استادیوم ورزشی شهدای آباده طشک بر زمین نشست و نوجوان مصدوم که لحظات بسیار سختی را    می گذراند، به بیمارستان رجایی شیراز منتقل کردند. نوجوان در ساعت 12:40  ظهر همان روز و حدود 2 ساعت بعد از وقوع حادثه تحویل متخصصان بیمارستان رجایی شیراز برای ادامه درمان گردید. پدر نیز دقایقی بعد به بیمارستان مطهری مرودشت اعزام شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها