تعداد بازدید: ۱۸۸۷
کد خبر: ۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ - 2019 15 September
وضعیت نابسامان رضا رویگری :
رضا رویگری احتیاجی به معرفی ندارد. او بازیگر بسیار فعالی در عرصه تلویزیون و سینما است.

حتماً فیلم‌های پرفروش و محبوبی مانند «عقاب‌ها» (۱۳۶۳) ساخته ساموئل خاچیکیان و «اجاره‌نشین‌ها» (۱۳۶۵) به کارگردانی داریوش مهرجویی را دیده‌اید. شاید مجموعه تلویزیونی «لحظه» (۱۳۵۶) به کارگردانی محمد صالح علا را هم دیده باشید که جمیله شیخی، خسرو شکیبایی و رضا رویگری در آن بازی کردند.


حال روز رویگری بازیگر سرشناس ایرانی این روزها خوب نیست.


او به دلیل سکته دچار برخی مشکلات جسمی شده و از مردم می‌خواهد برای بهبودی وی دعا کنند.


رویگری درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش گفت: به تازگی دوباره سکته کردم که این امر باعث اختلال در راه رفتن و تعادلم شده است و دست چپم کمی آسیب دیده که نمی‌توانم به راحتی آن را تکان دهم.


وی ادامه داد: این عارضه روی حنجره و صدایم هم تأثیر گذاشته و در حال حاضر نمی‌توانم به فعالیت‌هایم در زمینه موسیقی بپردازم.


او می‌گوید: اگر زنم نبود الان گوشه خیابان بودم. متأسفانه به بهانه بیماری به من کار نمی‌دهند.


رضا رویگری با بیان اینکه شرایط اقتصادی این روزها بسیار دشوار شده است، تأکید کرد که باید اجاره خانه پرداخت کند اما پول ندارد.


رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ شمیران، تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته‌است.


وی خوانندهٔ سرود معروف «ایران ایران»و «الله الله» در اول انقلاب می‌باشد.


او همچنین به عنوان خواننده، آلبوم «کازابلانکا» را در سال ۱۳۹۲ منتشر نمود.


ازدواج
حاصل ازدواج اولش، پسرش کیارش رویگری، متولد ۱۳۵۳ است. سپس از همسر اولش جدا شده و با فرشته میرهاشمی [روانشناس و مؤسس بنیان] ازدواج کرد اما در سال ۱۳۹۳ از همسر دوم خود به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی جدا شد؛ و در ازدواج سوم خود، با دختری که ۴۳ سال از خودش کوچک‌تر است ازدواج کرده‌است. گفتنی است همسر سوم وی، تارا کریمی، در ۲۳سالگی با وی مزدوج شد.


کوتاه از رویگری
- باید با فساد مقابله کنند. پول‌هایی که دزدیده شده است به بیت‌المال برگردانند. با پول‌هایی که دزدیده شده است به راحتی می‌توان یک ایران ساخت!


- به نظر می‌رسد تلویزیون هم فضا را ملتهب می‌کند. مدام دولت را نقد می‌کند. کالاها و برنامه‌های لاکچری را تبلیغ می‌کند. مردم را به خرید و مصرف‌گرایی تشویق می‌کند. خیلی عجیب...
- من رفتم برای نقشی در یک دفتر سینمایی. دو نفر آنجا نشسته بودند. سریع گفتند که این رضا رویگری نمی‌تواند. پایش چلاق است.


- بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم.


آثار سینمایی
زهرمار (۱۳۹۷)، لازانیا (۱۳۹۶)، همه چی عادیه (۱۳۹۵)، خوب، بد، جلف (۱۳۹۵)، ۳۶۰ درجه (۱۳۹۳)، اخراجی‌ها ۳ (۱۳۸۹)، موج سوم (۱۳۸۷)،  بوتیک (۱۳۸۲)، مسافر ری (۱۳۷۹)، دیدار در استانبول (۱۳۷۰)، دخترم سحر (۱۳۶۸)، شب بیست و نهم (۱۳۶۸)، کانی مانگا (۱۳۶۶)، اجاره‌نشین‌ها (۱۳۶۵)، یوزپلنگ (۱۳۶۴)، عقاب‌ها (۱۳۶۳) و...

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها