تعداد بازدید: ۲۰۴۷
کد خبر: ۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ - 2019 06 September
توسط دانشجویان صورت گرفت؛
گروهی از دانشجویان رشته کاردانی ناپیوسته آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، موفق به طراحی و ساخت ماکت حرم کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) شدند.
به گزارش هورگان به نقل از خبرگزاری آنا از نی‌ریز، گروهی از دانشجویان رشته کاردانی ناپیوسته آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، موفق به طراحی و ساخت ماکت حرم ملکوتی کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) شدند.

حسین پدیسار، حمیدرضا مختاری، صادق زارع، امین زارع، سهیل دمیری، محمد زارعی، محمدحسین صفایی و محمد غرایی با راهنمایی‌های مریم خالقی‌نژاد از استادان گروه آموزش و پرورش ابتدایی موفق به طراحی و ساخت ماکت بارگاه سراسر نور حضرت معصومه(س) شدند.

فضا و صحن‌های حرم کریمه اهل بیت در این ماکت به زیبایی به نمایش درآمده و با نورافشانی، فضای روحانی حرم در کنار معماری اسلامی آن به خوبی نشان داده شده است.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، کار ساخت این ماکت را در مدت یک‌ ماه به انجام رساندند. این کار گروهی و تیمی دانشجویان واحد نی‌ریز مربوط به درس کاردستی در کارگاه است که به‌صورت عملی در واحدهای دانشگاهی و در گروه‌های آموزشی مربوط ارائه می‌شود.

به گزارش آنا، قرار است این ماکت در ایام محرم در موکب عزاداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مدرسه سما در معرض دید همگان قرار گیرد. دانشجویان مشارکت‌کننده در ساخت این ماکت، قصد دارند این ماکت را به حرم کریمه اهل بیت یا موزه بارگاه رضوی هدیه دهند و در حال پیگیری برای برقراری ارتباط با این آستان‌های مقدس به‌منظور رساندن این ماکت به آن اماکن متبرکه هستند.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سهیل دمیری
Germany
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
عالی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها