تعداد بازدید: ۲۶۷۵
کد خبر: ۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ - 2019 31 August
به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، منطقه تفریحی تنگ بوخون پهنابه از پسماندهای قابل بازیافت پاکسازی شد.
روابط عمومی انجمن میراث ماندگار بختگان : در این برنامه که به دعوت انجمن میراث ماندگار بختگان انجام شد؛ گروه های مختلف سنی؛ ازجمله تعدادی از اعضای انجمن میراث ماندگار، فرهنگیان بازنشسته، بانوان خانه دار، کارمندان، کودکان و سایر اقشار حضوری فعال داشتند و با همکاری یکدیگر در اقدامی مشترک، کلیه بطری های پلاستیکی آب معدنی و آب میوه، قوطی های فلزی کمپوت، کنسرو و نوشابه، جعبه سیگار، کفش و دمپایی، کیسه های نایلونی و انواع البسه را در مسافتی به طول تقریبی دو کیلومتر از این تفرجگاه جمع اوری نمودند.

هم زمان با این اقدام محیط زیستی، توضیحات همیاران انجمن میراث به  گردشگران مستقر در منطقه باعث شد تا آن ها نیز با گرفتن پلاستیک مخصوص، پسماند خشک و قابل بازیافت اطراف محل استقرار خود را جمع آوری نمایند.

با تلاش اعضای انجمن، تمامی مواد جمع آوری شده پس از تفکیک، در بیست  کیسه پلاستیکی قابل بازیافت بسته بندی گردید که پس از حمل به صورت دستی در مسیری سه کیلو متری جهت تحویل به یکی از مراکز جمع اوری  با مینی بوس به مرکز شهر انتقال داده شد.

منطقه تفرجگاهی بوخون در فاصله ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی نی ریز واقع شده است که در این فصل همه روزه پذیرای گردشگرانی از نی ریز و دیگر شهرستان ها می باشد و به سبب عدم رعایت حقوق شهروندی معمولا  این منطقه ی بسیار زیبا مملو از انواع پسماند های خوراکی و یا قابل بازیافت می باشد.






غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
درود بر عزيزان شركت كننده . خدا قوت
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها