تعداد بازدید: ۱۷۵۵
کد خبر: ۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 2019 30 August
در ششمین روز از هفته دولت فرماندار نی یز به همراه دیگر مسئولین شهرستان در بخش پشتکوه حضور یافتند.
محمدرضا هدایتی: مسئولین شهرستان ابتدا با حضور در روستای دربیدو از پروژه گاز رسانی به این روستا و جاده در حال احداث دهچاه دربیدو بازدید و با مردم روستا دیدار کردند.

 اهالی دربیدو از فرماندار درخواست کردند جاده روستا زودتر به اتمام برسد و کار گاز کشی به دربیدو تا قبل از زمستان پایان یابد.

سپس فرماندار و هیات همراه با حضور در روستای بهویه بوستان کودک این روستا  که با اعتبار یک میلیارد ریال ساخته شده را افتتاح کردند.

درخواست رفع مشکل آب شرب روستا مهمترین درخواست مردم بهویه از فرماندار بود.

دهیار روستای غوری با حضور در روستای بهویه و دیدار با فرماندار از ایشان درخواست کرد تا مشکل آب شرب روستا بهبود یابد.

عده ای از مادران اهالی روستای دهچاه نیز با حضور در روستای بهویه و دیدار با فرماندار خواستار اضاف شدن رشته علوم انسانی در دبیرستان روستا بودند.

فرماندار شهرستان با حضور در مشکان به همراهی امام جمعه مشکان سد خاکی مشکان را افتتاح کردند، اعتبار این صد 800 میلیارد ریال است که از طریق صندق توسعه ملی پرداخت شده است.

سپس مسئولین با حضور در گلزار شهدای مشکان ضمن قرائت فاتحه به مقام والای مقام شهدا ادای احترام کردند.

حضور در جشن هفته دولت و سخنرانی فرماندار  آخرین برنامه مسئولین شهرستان در بخش پشتکوه بود.

در ابتدای مراسم طبری گزارشی از خدمات انجام شده در سطح بخش ارائه کرد و مشکلات بخش را به سمع و نظر مسئولین رساند.

حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان با گرامیداشت هفته دولت و با تشکر از فرماندار و دیگر مسئولین به خاطر حضور چندباره آنان در بخش گفت: مشکلاتی در سطح بخش وجود دارد که هرچند در خطبه های نماز جمعه مطرح شده اند اما تا کنون مرتفع نشده اند وی خواستار رفع مشکلات در سطح بخش شد.

وی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی می بینیم  که مشکلات وکمبودهای حتی روستاها به اندازه ای شده که سرعت اینترنت به عنوان مشکل مطرح میشود این یعنی اینکه مشکلات  زیر ساخت ها مثل آب و برق و گاز  واسفالت تا حد قابل قبولی مرتفع شده است.

ایزدپناه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت هفته دولت فرصت مغتنمی جهت دیدار با مردم و ارائه گزارش و عملکرد نهادهای دولتی به آنان است.

ایشان افزود: هرچند بضاعت مالی کم است اما با همین بضاعت تلاش شده است تا محرومیت را از چهره شهر و روستاها کم کنیم.

وی با اشاره به خدماتی که طی یکسال گذشته در بخش پشتکوه انجام شده است افزود: زیرسازی جاده دهچاه دربیدو در حال انجام است و گاز رسانی به دربیدو و روستای معدن تا قبل از دهه فجر امسال به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: اتصال خط انتقال گاز استان فارس به استان یزد در دستو کار قرار دارد و انجام خواهد شد. 

فرماندار شهرستان نی ریز نیز بیان کرد: همه ثروت ها برای مردم است تا به آرامش و آسایش برسند اما هیچ آسایشی بالاتر از اتحاد و همدلی نیست، در شرایط کنونی به اتحاد و همدلی نیاز داریم تا در سایه این اتحاد دولت خدمات بهتری برای مردم انجام دهد.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها