تعداد بازدید: ۱۷۵۰
کد خبر: ۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 2019 28 August
نمایش «ولشدگان»با تقدیر از عوامل اجرایی به کار خود پایان داد.
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی: همزمان با بزرگداشت دهه ولایت، نمایش «ولشدگان» به کارگردانی سمیه تواضع که از 26  اَمرداد به مدت ده روز در محل سالن آمفی تئاتر به روی صحنه رفته بود در شامگاه پنجم شهریور در آخرین شب اجرای این نمایش از عوامل اجرایی آن تقدیر شد.

این نمایش طنز، اثری هنری با ساختار ادبیاتی و کهن به نویسندگی «امیرعلی نبویان» مجری و بازیگر مشهور تلویزیون بود که با طنزی زیبا و بی‌نظیر مشاهیر بزرگ ایران از جمله امیر کبیر، ابن سینا، باربد، لیلی و مجنون و... که در دل تاریخ گمشده و سرگردان بودند، به زمان حال آورده و درگیر مسائل روز مردم ایران کرده بود.

نویسنده در این روایت هر یک از آن مشاهیر تاریخی را به نوعی تغییر شخصیت داده و مشکلات و معضلات فضای مجازی را گریبان‌گیر آنها کرده بود و کارگردان این اثر مسائل و معضلات را به کمک بازیگران و عوامل به زیبایی به مخاطب ارائه می‌داد.

این اثر نمایشی توسط فریبا دلداری، آرزو لاری، زهرا کشاورز، هانیه سادات موسوی و بهنام سهامی، جواد صبوری، رسول علیمردانی، فرخ سهامی نقش آفرینی گردید.

عوامل اجرایی هم زهرا کشاورز منشی صحنه، اعظم پهلوان تنظیم نور، الهام اکبرزاده پخش موسیقی و صدا، و کمیل امین پور، مهدی نصیرپور، حامد همایونی آهنگ‌سازی این کار را برعهده داشتند و سیدمرتضی حسینی مدیر صحنه توانمند انجمن نمایش به عنوان طراح و سازنده دکور حضور داشت.

گفتنی است دراین کار برای اولین بار از تکنیک‌ها و افکت‌های نور و صدا به صورت زنده و ملموس استفاده شد که جذابیت کار را دو چندان کرد.

این نمایش پنجمین اثر هنری سمیه تواضع می‌باشد که مورد توجه و تحسین اهالی هنر نمایش و دیگر هنرمندان و هنردوستان واقع گردید.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها