تعداد بازدید: ۱۵۴۹
کد خبر: ۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳ - 2019 25 August
مرد میانسالی که ٢٧ سال پیش به دنبال حادثه ترافیکی یک تکه شیشه وارد صورتش شده بود، توسط پرستاران بیمارستان شهدا تشخیص داده و بیرون آورده شد.

چندی پیش مردی به یکی از پرستاران بیمارستان شهدا مراجعه کرد و گفت: یکی از زخمهای صورتم که ٢٧ سال قبل ایجاد شده، دچار درد شدیدی شده و گاهی کمی‌خونریزی می‌کند. این کارشناس پرستاری با لمس کردن متوجه سفتی غیر عادی در زیر پوست مرد شد. اما با معاینه پزشک و سپس با عکسبرداری رادیولوژی چیزی مشاهده نشد. 


با توجه به درد در صورت مرد، نتیجه گرفته شد که ممکن است چیزی درون زخمهای این فرد از همان حادثه سالهای قبل به جا مانده باشد. با رضایت بیمار، پرستاران به صورت سرپایی و با تزریق بی‌حسی اقدام به شکافتن صورت فرد کرده و از درون این شکاف، تکه‌ای شیشه مثلثی شکل به ابعاد ١در٢ سانتی‌متر که متعلق به ٢٧ سال پیش بود، بیرون آوردند. 


این مرد در سال ١٣٧١ و هنگامی‌که ١٧ ساله بوده، با موتورسیکلت در بلوار استقلال به زمین خورده و شیشه دلق جلو موتورسیکلت شکسته و به درون صورتش فرو رفته بود. صورت جوان که از چندین جا به صورت عمیق شکافته شده بود، آن زمان با حضور در بیمارستان شهدا بخیه و پانسمان شد؛ غافل از این که تکه‌ای شیشه بی‌رنگ، در صورت وی باقی مانده بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها