تعداد بازدید: ۱۳۱۲
کد خبر: ۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 2019 24 August
حجت‌الاسلام رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه:
خطیب جمعه نی‌ریز با بیان این که دانشکده‌های حقوق و پزشکی باید در مناطق محروم ساخته شوند، گفت: «اگر این اتفاق بیفتد، دانشجویان و اساتیدی که به آن رفت و آمد می‌کنند، در مسیر خود زاغه‌نشینان و محرومان را می‌بینند و محرومیت را لمس می‌کنند.»
عابد نعمتی، هورگان: حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 1 شهریور، از کسانی که در مراسم عید غدیر شرکت کرده بودند تشکر کرد و گفت: «تکریم از غدیر، نشانه تقوای دل ما و از شعائر الهی است. غدیر مثل عاشورا برای شیعیان سرمایه است. غدیر نقطه اشتراک اسلام است؛ نه تفرقه.»

خطیب جمعه نی‌ریز آغاز هفته دولت را گرامی داشت و افزود: « امروز اولویت مسائل کشور، اقتصاد و فرهنگ است. اگر مسائل اصلی کشور از جمله اشتغال حل شود، خود به خود مشکلات فرعی حل خواهد شد.»

وی گفت: «امام علی(ع) می‌فرماید: چهار چیز  پایه‌های یک حاکمیت را متزلزل می‌کند: 1- ضایع کردن اصول و مسائل اولویت دار زندگی و کشور 2- تمسک پیدا کردن و پرداختن به فروع 3- میدان دادن به انسانهای اراذل و چپاولگر 4- شایستگان را کنار زدن.»

رحمانی‌زاده با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان عنوان داشت: «خانواده در دین ما بسیار مهم است و روی آن تأکید فراوان شده است. الان هم دشمن بر کانون خانواده تمرکز کرده و دارد از آن شروع می‌کند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها