تعداد بازدید: ۱۱۹۸
کد خبر: ۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ - 2019 21 August
ملیکا حرمتی برگزیده بخش پویش نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور: ملیکا حرمتی با اشاره به نقش خانواده به خصوص مادر خود در آشنایی با کتاب و علاقه‌مند شدنش به کتابخوانی، گفت: اصلاً برایم جایزه این جشنواره مهم نیست، مهم این است که الان به لطف شرکت در این جشنواره به مشهد آمده‌ام.

ملیکا حرمتی از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، درباره شرکت در این جشنواره و انتخاب او به عنوان برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: من ۱۲ سال دارم و از کتابخانه عمومی مشکان در این جشنواره شرکت کردم و در بخش «پویش» کتاب هشت قصه‌ از امام جواد(ع) و قصه‌های امام رضا(ع) را معرفی شدم.

حرمتی گفت: خیلی خوشحالم که از شهرمان در این جشنواره برگزیده شدم. حسی که از برگزیده شدن و آمدن به مشهد دارم اصلاً گفتنی نیست. 

شهر ما شهر کوچکی است، اما در عین کوچک بودن، علاقه‌مندان زیادی به کتاب و کتابخوانی دارد. در کتابخانه عمومی مشکان کتاب‌ های زیادی خوانده می‌شود و بچه‌ها زیاد به کتابخانه می‌روند. 

من هم عضو این کتابخانه هستم و کتاب‌ها را خیلی دوست دارم. چون کتابخوانی مفید است و باعث تقویت حافظه و افزایش اطلاعاتمان می‌شود و از بین همه کتاب‌ها، بیشتر قصه‌های امامان را دوست دارم.

از پدر، مادر، خواهر و برادرم که همه پشت من بودند تشکر می‌کنم؛ از خانم زینل‌پور و آقای هدایتی مسئولان کتابخانه و خانم مسلمی از معلمان و خانم نظری مدیر مدرسه‌ مان هم تشکر می‌کنم؛ از برگزار کنندگان جشنواره هم خیلی ممنونم که به ما بچه‌های مشکان فرصت دادند تا ما هم خودمان و توانایی‌های‌مان را نشان دهیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها