تعداد بازدید: ۱۳۱۰
کد خبر: ۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ - 2019 21 August
در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نی‌ریز مطرح شد:
در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بر نیاز نی‌ریز به نمایندگی گمرک و انبار مواد تملیکی تأکید شد.
حسین قانع، هورگان: جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دوشنبه 28 اَمرداد در سالن فرمانداری و به ریاست مراد هدایت معاون فرماندار نی‌ریز برگزار شد. 

تأکید بر برخورد شدید با کالاهای قاچاق و محتکران، برداشتن مشکلات پیش روی مردم و آگاه‌سازی آنان بر رعایت نکات قانونی، تأمین نیازهای شهروندان فارغ از مسائل و مشکلات قاچاق کالا و نیاز به نمایندگی گمرک در شهرستان از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه بر لزوم ثبت‌نام دارندگان انبارهای خصوصی و دولتی در سامانه جامع انبارها برای جلوگیری از مشکلات عدیده بعدی، ثبت‌نام و گرفتن مجوز‌های لازم قبل از نقل و انتقال کالاهای تولید‌کنندگان، گرفتن مجوزهای حمل و نقل لازم به ویژه برای احشام و اطلاع‌رسانی مؤثر و مستمر در رسانه‌های شهرستان برای جلوگیری از مشکلات بعدی تأکید شد. 

بحث تأمین سوخت شهروندان در کلیه شهرها و روستاها توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نی‌ریز قبل از آغاز فصول سرد، از دیگر مسائل مهم جلسه بود. در همین زمینه از بخشداران خواسته شد تا برای تأمین سوخت خانوارهایی که به آن نیاز دارند، اقدام شود.

در بخش دیگری از این جلسه، بر برخورد و مقابله شدید با دارندگان ماینرها یا دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در شهرستان تأکید و از اداره برق خواسته شد تا برای شناسایی افراد استفاده کننده اقدام کند و با معرفی آنها به دستگاه‌های انتظامی، نظامی‌و امنیتی زمینه مجازات قانونی آنان را فراهم آورد. 

معاون فرماندار با اشاره به این که نی‌ریز رتبه دوم کشف کالاهای قاچاق در استان فارس را دارد و ورودی شرقی استان فارس از 3 استان دیگر است، آن را دلیل مشکلات زیادی دانست که گریبانگیر تولیدکنندگان و حتی دامداران نی‌ریزی شده است. وی پیشنهاد تأسیس و احداث نمایندگی گمرک و انبار اموال تملیکی در شهرستان را داد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها