تعداد بازدید: ۱۲۴۳
کد خبر: ۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 2019 08 August
همایش سعدی‌ شناسی با حضور دکتر کورش سروستانی در نی‌ریز برگزار می‌شود.
عسکر یاراحمدی، نی‌ریزان فارس: این همایش عصر شنبه 19 اَمرداد در مقبره احمد نی‌ریزی واقع در محله سادات برگزار خواهد شد و دعوت برای عموم آزاد است. 

به همین مناسبت عصر چهارشنبه 16 اَمرداد جلسه شورای شهر نی‌ریز با حضور فرماندار تعدادی از فرهیختگان در سالن شماره 2 شورای شهر برگزار شد و در ارتباط با بهتر برگزاری‌شدن و بالا بردن کیفیت همایش بحث و تبادل نظر گردید. 

در این جلسه تمامی اعضاء با برشمردن ویژگی‌های آثار سعدی  او را یکی از سرمایه‌ های بزرگ کشور قلمداد کردند و به ادامه جلسات برخوان سعدی نمودند.

در پایان  این جلسه فرماندار گفت: سعدی یک  روح در بلندای کشور است و باید به نحو شایسته و مطلوب همایش سعدی شناسی در نی‌ریز برگزار شود. 

حمید یزدان‌ پناه ادامه داد: نی‌ریز تجربه خوبی در زمینه برگزاری همایش‌ های بین‌المللی دارد و باید از آن تجارب استفاده شود .

وی ادامه داد: ما در سال جاری مراسم تجلیل از حضرت آیت‌ا... فقیه را برگزار خواهیم کرد و علاوه بر آن همزمان با برگزاری سعدی‌ شناسی در اردیبهشت سال آینده در شیراز مراسم سعدی‌شناسی هم در نی‌ریز به نحو مناسب و مطلوب برگزار خواهد شد.

شورای شهر نی‌ریز در جلسه‌ای که پیش از این مراسم برگزار شد به مناسبت هفته دولت یک مصوبه را تصویب کردند. 

افرادی که  عوارض شهرداری را به مناسبت هفته دولت از تاریخ اول تا 31 شهریورماه پرداخت کنند شامل تخفیف خواهند شد.

هرچند این تخفیف منوط به ارسال و تکمیل تمامی مدارک همراه با مصوبه کمیته ارزیابی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه به دبیرخانه شورا می‌باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها